  • 1. Data: 2011-04-27 17:27:20
    Temat: nagrywarka dvd z USA
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    witam!
    Panowie podpowiedzcie! czego można spodziewać się po nagrywarce dvd z USA?
    chciałbym zakupić pewien model którego zaprzestano już dystrybuować w
    polsce...
    a w USA jeszcze sprzedają - czy jak zakupię taką z USA to powinienem
    szykować się na jakieś problemy? coś słyszałem o jakichś strefach i takich
    tam...

  • 2. Data: 2011-04-27 18:37:21
    Temat: Re: nagrywarka dvd z USA
    Od: Zakarm <t...@s...com>

> [...]
    > a w USA jeszcze sprzedają - czy jak zakupię taką z USA to powinienem
    > szykować się na jakieś problemy? coś słyszałem o jakichś strefach i

    Bedziesz mogl ja postawic jako mebel na polke.

  • 3. Data: 2011-04-27 19:19:21
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-04-27 20:37, Zakarm wrote:

    > Bedziesz mogl ja postawic jako mebel na polke.

    Browar, czy domyslnie fabryczne DVD nie maja mozliwosci kilkukrotnej
    zmiany strefy?

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 4. Data: 2011-04-27 20:49:42
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-04-27 21:19, Użytkownik Rafał Łukawski napisał:

    > Browar, czy domyslnie fabryczne DVD nie maja mozliwosci kilkukrotnej
    > zmiany strefy?

    Komputerowe tak, stacjonarne nie koniecznie.
    Biorąc pod uwagę tematykę grupy powinno chodzić
    o komputerową ale czy na pewno ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-04-27 22:34:26
    Temat: Odp: nagrywarka dvd z USA
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ip9jlo$m5p$...@n...onet.pl...
> [...]
    > się na jakieś problemy? coś słyszałem o jakichś strefach i takich tam...

    zakladajac ze pytasz o naped optyczny dvd do peceta to bedzie dzialal
    zupelnie normalnie jedynym problemem bedzie wlasnie inny region (1) -
    czyli brak mozliwosci odtwarzania tloczonych dyskow dvd z rynku
    europejskiego (2)

    zazwyczaj region mozna zmienic (3-6 razy, w zaleznosci od firmware lub
    podmienic je na takie bez regionow http://rpc1.org )

  • 6. Data: 2011-04-28 12:04:01
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a gdybym kupił z niemiec?

  • 7. Data: 2011-04-28 14:00:10
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    identifikator: 20040501 wrote:

    > a gdybym kupił z niemiec?

    To nie byłoby problemu:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Region_DVD

    --
    Wojtek

  • 8. Data: 2011-04-28 16:00:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Komputerowe tak, stacjonarne nie koniecznie.
    > Biorąc pod uwagę tematykę grupy powinno chodzić
    > o komputerową ale czy na pewno ?

    Jak stacjonarna to dochodzi PAL vs NTSC.

  • 9. Data: 2011-04-28 16:42:51
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Jak stacjonarna to dochodzi PAL vs NTSC.

    nie, komputerowa, ale na USB

  • 10. Data: 2011-04-28 17:15:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" napisał w wiadomości grup
    > nie, komputerowa, ale na USB

    Będziesz musiał zmienić strefę. Jak używana to może być problem (jest limit
    zmian).