  • 31. Data: 2011-05-17 11:40:41
    Temat: Re: Burza i indukcja w antenach WiFi
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" iqtl39$ehh$...@i...gazeta.pl

    > tyle, ile by ta firma zarabiała miesięcznie (i oddawała
    > księżom) Ty byś nie zarobił w pięć lat :)

    tyle, ile by ta firma zarabiała miesięcznie (i oddawała
    księżom) Ty byś nie zarobił w pięć lat :) zarabiając
    dużo, :) jak na polskie warunki; zarabiając mało...
    cóż... może i w kilkanaście lat...

    każda firma miała płacić na Kościół; każdy Polak (a może i każdy
    człowiek na świecie w ogóle) miał płacić na Kościół -- jedni
    ludzie płaciliby wprost, inni pośrednio, płacąc tym firmom,
    które płaciłyby na Kościół

    A ja miałbym cierpieć po cichu, liżąc mgłę pani teolog. :)
    Każdy by gratulowałby mi ślicznej żony -- może nawet miałbym
    z nią dzieci, ale nie w wyniku kopulacji z nią. Na kopulację
    z żoną dostałbym pozwolenie dopiero wtedy, gdy już żaden
    jurny chłop (w Polsce, czy w Europie lub na świecie w ogóle)
    by jej nie chciał brać...

    -=-

    Teraz żyję na granicy śmierci. Trzech lekarzy przez kilka
    lat prowadziło mnie na pewną śmierć. Mam astmę na tle alergii
    i mam pleśń w łazience -- gdyby nie kolejny lekarz, od dwóch lat
    zgryzłbym korzonki kwiatowe. ;) Codziennie zasypiam, wiedząc
    o tym, że być może już nie obudzę się. Problem można rozwiązać
    tak zwanym jednym ruchem ręki -- ale nie wolno tego czynić,
    jak nie wolno odcinać kołtuna. Wiesz, co to kołtun i dlaczego
    nie wolno go odcinać?

    Zła wentylacja powoduje powstawanie pleśni. Pleśń wywołuje
    reakcje alergiczne, których efektem jest astma, czyli duszenie
    się. Ponadto zła wentylacja powoduje problemy z kolanami
    i biodrami, gdyż jestem alergikiem. :)

    Z najznakomitszych miejsc do rynsztoka -- wszystko w zamian za to, że
    nie wyszło małżeństwo z pewną katechetką, której stukał już 24 roczek,
    a która miała w głowie siano i uważała mnie za tak zwane zero. Swatali
    mnie z nią -- nawet jej nie znałem. Raz z nią rozmawiałem, o ile to
    można nazwać aż rozmową. Ale mnie upatrzyli dla niej, więc...

    -=-

    Powiedzieć 'mordercy', o księżach, to użyć eufemizmu.
    Nic dziwnego, że chory na raka dokonuje zamachu na PiSowców.
    W więzieniu lepiej trzeba traktować niż poza więzieniem.

    Trzy lata trójka lekarzy szpikowała mnie antybiotykami, gdy ja
    miałem alergię powodującą astmę. Dusiłem się, wykluczono choroby
    górnych dróg oddechowych, nie było żadnych wątpliwości co do tego,
    że mam astmę. Ale co wtedy, gdy lekarka ma alternatywę:

    -- zatrzymam przychodnię, skazując go na śmierć
    albo
    -- narażę się władcom tego świata?

    Ilu ludzi jest zabijanych w ten właśnie sposób w Polsce?

    Dokumentacja medyczna -- w przychodni.
    Pleśń -- na suficie. Pisma do cieci odpowiedzialnych za pleśń -- do wglądu na
    żądanie.
    Orzeczenia co do astmy i alergii -- u alergologa.

    -=-

    Pleśni nie można usunąć piankami, proszkami, płynami...
    Ją usuwa się wentylowaniem wnętrz, czyli -- kominami.
    Ja nie mogę na własną rękę naprawić komina.

    Ot, i cały Kościół rzymskokatolicki.
    Nie przegrałem żadnej sprawy sądowej, choć miałem przeciwników ,,godnych'' -- poza
    częścią sprawy, w której miałem ,,pomoc''. Bułką z masłem byłoby rozprawienie się
    z cieciami i doprowadzenie wentylacji do porządku, gdyby nie miłość i pomoc Kościoła,
    uniemożliwiająca mi skuteczną walkę o tę wentylację. Jeśli będę sądził się bez
    udziału
    mego ojca -- duchowni zarzucą mi nieczcczenie ojca. :) Jeśli z ojcem -- przegram,
    zanim
    zacznę, jak to już miało miejsce -- dupek adwokat, syn znajomego mojego ojca, uznał,
    że
    ja... Nie mam kominów...

    Rzecz jasna Bóg nie jest za słaby -- są już leki przeciwko alergii.
    Telfexo, Avamys...

    -=-

    || PRZERAŻENIE MNIE OGARNIA, GDY MYŚLĘ O TYM, W JAKKM BYŁEM STANIE ROK TEMU!!! ||

    Płuca? To raczej przypominało płuca jedynie z nazwy. :)

    Ale tamten stan został pokonany. Gdyby nie Telfexo -- nie miałbym żadnych
    szans w tym zagrzybionym miejscu. Umarłbym pomimo opieki lekarskiej! Teraz
    jest jeszcze kłopot z kręgosłupem -- tak zwane małe piwo w zestawieniu
    z płucami. Poniekąd astmę mogę drapać pod bródkę -- jak kota. ;) (choć
    ona może znienacka przekazać mnie Stwórcy -- zanim nadejdzie sądny dzień, 21 maja
    20011 roku)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2011-05-17 12:06:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" iqtmsq$kqd$...@i...gazeta.pl

    > Zła wentylacja powoduje powstawanie pleśni. Pleśń wywołuje
    > reakcje alergiczne, których efektem jest astma, czyli duszenie
    > się. Ponadto zła wentylacja powoduje problemy z kolanami
    > i biodrami, gdyż jestem alergikiem. :)

    + i biodrami, gdyż mam reumatyzm. :)

    Gdy byłem małym chłopcem, szpikowano mnie antybiotykami -- kłuto.
    Stad wiem, że akupunktura ;) nie ma sensu -- trzeba wpuszczać jad ;)
    po ukłuciu. Mnie kąsano ;) penicyliną i debecyliną. (może nie
    literalnie -- ale były to typowe leki przy leczeniu reumatyzmu
    30 lat temu, więc jak zechcesz, znajdziesz poprawne nazwy)

    Reumatyzm rozpoznano u mnie, zanim poszedłem do podstawówki, a zacząłem
    edukację mając 6 lat. Alergię i astmę rozpoznano oficjalnie półtora roku
    temu. Lekarka laryngologii nie miała wątpliwości co tego że mam chorobę
    płuc -- jak to delikatnie nazwała po **bardzo starannym** zbadaniu moich
    górnych dróg oddechowych.

    -=-

    Gdybym nawet nie miał ostrych ataków astmy -- umarłbym dwa lata temu
    z powodu tej choroby. Od paru lat oddychałem z coraz większym trudem
    i czułem się coraz gorzej. Wielu lekarzom mówiłem o kłopotach z oddychaniem.
    Co więcej -- akurat wówczas były ankiety dotyczące gruźlicy, Ponieważ
    zobaczyłem objawy podobne do gruźlicy -- nawet sugerowałem zbadanie
    płuc pod tym katem. Lekarka laryngologii nie miała wątpliwości co do
    tego, że muszę trafić do lekarzy płucnych.

    -=-

    Ale, rzecz jasna, można zbierać na tacę, uprawiać seks ze wszystkim,
    co rusza się (a może i nie rusza) i zrzucać winę (za zmarnowanie mi
    życia) na Boga. :)

    Tak po rzymskokatolicku brzmi ,,nie zabijaj'' i ,,nie cudzołóż''.

    -=-

    Ja nie zrzucam winy na Boga. Bóg dał mi leki, dał mi lekarza,
    który posłał do alergologa i pulmonologa...
    I pokazał uczciwość ludzi. :)

    -=-

    Wiem -- to, co piszę, jest BRUTALNYM atakiem na Kościół. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2011-05-20 16:00:52
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    Dobrze że jest trochę czasu nawet na tak długie e-maile. Można to potraktować
    jako aktywną umysłowo rozrywkę.

    Skąd ta nienawiść do księży? Realizują cele "Idźcie i rozmnażajcie się".
    Pisałeś, że próbowali cię swatać. Rozmnażanie w przyszłości może uratować
    życie. Łamanie przykazania 6 i 7 zwiększa prawdopodobieństwo śmierci. W
    barbarzyństwie przez to była by prawdziwa rzeźnia i nieustający ciąg
    zemst "oko za oko". Możemy być wdzięczni Bogu za to że jest. Czasami zamiast
    mścić się trzeba pomyśleć... Nie pisz o oszustwach związanych z pieniędźmi.
    Mogę cię szanować za to, że brzydzisz się kłamstwem.

    Piszesz, że nie wszyscy płacą podatki Bogu. Bez pieniędzy i pracy będziesz
    głodny. Może dlatego są te choroby. Oszczędzanie na podatkach możę mścić się.
    Chory duch to i chore ciało...

    Obwiniasz Boga za swoje choroby z dzieciństwa. Na świecie mogą dziać się
    rzeczy, których nawet nie wyobrażasz sobie i nie pomyślałbyś o nich. Może
    nawet wszystkie wariacje najgorszych pomysłów i koszmarów. Teoretycznie to
    możesz urodzić się w jakimś miejscu i będą cię mścili na tobie całe życie
    chorobami i leczeniem, np. za to że nie płaciłeś podatków lub za to że
    obrażałeś Boga, a nawet możesz przez to umrzeć, wszystwo zależy od litości
    Boga. Możesz nie mieć nawet szans przez wiele lat zmienić stanu rzeczy. Nie
    wszystko jest tak optymistyczne jak serial "Po tamtej stronie".

  • 34. Data: 2011-05-20 23:55:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PioM" 5...@n...onet.pl

    > Dobrze że jest trochę czasu nawet na tak długie e-maile.
    > Można to potraktować jako aktywną umysłowo rozrywkę.

    > Skąd ta nienawiść do księży?

    Nie wiem. Ja nie czuję do nich nienawiści.
    A skąd tyle do nich nienawiści u innych ludzi? -- nie wiem.

    Ale od kiedy odwróciłem się do Benedykta XVI mam łatwiej z masami ludzi.

    > Realizują cele "Idźcie i rozmnażajcie się".

    Idźcie? A kto to zlecał? O ni nie mają nic przeciwko rozmnażaniu się
    ludzi pijących alkohol i palących tytoń -- bo wiedzą, że to przyszłe
    pewnikami wśród owieczek do skubania. Pijaczka i palaczka idzie
    później do kościoła, daje na tacę, na mszę i prosi o zdrowie
    zmarnowanego dziecka.

    A ja po prostu nie piję i ni palę.
    Reakcja księży (Józefa Koszewnika na przykład -- białostockiego
    duszpasterza akademickiego) jest jaka? Opowiadają dziewczynom,
    że jeśli ktoś nie pije wcale, to za jakiś czas będzie chlał na umór.

    > Pisałeś, że próbowali cię swatać.

    Może i pisałem. Różne rzeczy piszę. Swatali mnie z katechetką.
    Nie tyle księża co rodzina katechetki -- rodzina należąca
    do Korterii, jak ja opisuję te kręgi. (ludzi żyjących
    z przysłowiowej tacy)

    > Rozmnażanie w przyszłości może uratować życie.

    A w teraźniejszości?

    > Łamanie przykazania 6 i 7 zwiększa prawdopodobieństwo śmierci.

    Cudzołożenie i zabijanie?

    > W barbarzyństwie przez to była by prawdziwa rzeźnia i nieustający ciąg
    > zemst "oko za oko".

    W rzymskim katolicyzmie jest jeszcze gorzej.

    > Możemy być wdzięczni Bogu za to że jest.

    Za to, że jest Bóg? :) W rzeczy samej -- jak by
    Go nie było, jak moglibyśmy być mu wdzięczni? :)

    > Czasami zamiast mścić się trzeba pomyśleć...

    Ale tylko czasami? Ty źle czujesz się czy jesteś zmęczony? ;)
    (czytać --> pijany)

    > Nie pisz o oszustwach związanych z pieniędźmi.
    > Mogę cię szanować za to, że brzydzisz się kłamstwem.

    No i co tych możliwości? ;)

    > Piszesz, że nie wszyscy płacą podatki Bogu. Bez pieniędzy i pracy będziesz
    > głodny. Może dlatego są te choroby. Oszczędzanie na podatkach możę mścić się.
    > Chory duch to i chore ciało...

    Być może -- Bóg jest chory, bo nie zebra podatków. ;)
    Ale ja nie pojmuje Twoich myśli przekazywanych tutaj.

    > Obwiniasz Boga za swoje choroby z dzieciństwa.

    Diabli wiedzą, komu Ty odpisujesz, ale chyba nie mnie. :)

    > Na świecie mogą dziać się
    > rzeczy, których nawet nie wyobrażasz sobie i nie pomyślałbyś o nich.

    Możliwości rzeczy nie są dla mnie istotne -- jak i Twoje możliwości. :)

    > Może
    > nawet wszystkie wariacje najgorszych pomysłów i koszmarów. Teoretycznie to
    > możesz urodzić się w jakimś miejscu

    Tak, ale musze wierzyć w reinkarnację -- bo już urodziłem się... :)

> [...]
    > chorobami i leczeniem, np. za to że nie płaciłeś podatków lub za to że
    > obrażałeś Boga, a nawet możesz przez to umrzeć, wszystwo zależy od litości

    Jeśli Bóg będzie litościwy -- umrę z powodu płacenia,
    a jeśli nie okaże mi swej litości, umrę z powodu choroby? ;)

    > Możesz nie mieć nawet szans przez wiele lat zmienić stanu rzeczy.

    Stan cywilny? Nie wydam za mąż rzeczy? ;) A t pech!!
    Niemal jak kobiet posażnych, które ni potrafią wyjść za mąż. ;)

    (bo żaden chłop nie chce brać ruchanej na swoja żonę)

    Do tych kobiet i do innych:

    jak facet nie ,,urodzi'' na czas -- niewiele się dzieje złego
    (po prostu ma mniej gęb do wykarmienia)

    ale jak kobieta nie urodzi na czas, to głupieje
    (bo jej organizm domaga się ciążenia i rodzenia)

    > Nie wszystko jest tak optymistyczne jak serial "Po tamtej stronie".

    Nie znam tego serialu. Ale ponoć seriale są bezpieczniejsze niż programy krakujące.
    ;)

    -=-

    Wiesz co? Pierdolisz zupełnie bez sensu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2011-05-21 00:31:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ir6v2i$8jq$...@i...gazeta.pl

    > Nie wiem. Ja nie czuję do nich nienawiści.
    > A skąd tyle do nich nienawiści u innych ludzi? -- nie wiem.

    > Ale od kiedy odwróciłem się do Benedykta XVI mam łatwiej z masami ludzi.

    + Ale od kiedy odwróciłem się od Benedykta XVI mam łatwiej z masami ludzi.

    Od kiedy wg mnie jest równie zły jak i reszta duchownych KRK.
    Od kiedy uznałem, że to obłudnik. Od kiedy wygasła moja do niego sympatia. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2011-05-22 21:38:21
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    Nie wiedziałem, że rozmnażasz się na zlecenie. Pewnie odreagowałeś na
    katechetce złość na Boga. Jak by Go nie było, to pewnie nie myślelibyśmy. Jak
    nie będziesz płacił podatków to pewnie umrzesz jako ofiara wojny. Może to nie
    Bóg, ale Szatan pokara Ciebie.

  • 37. Data: 2011-05-23 12:00:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PioM" 5...@n...onet.pl

> [...]
    > nie będziesz płacił podatków to pewnie umrzesz jako ofiara wojny. Może to nie

    Ewidentnie odpowiadasz na mój post (References) ale nijak (poza nawiązaniem
    do katechetki) nie nawiązujesz do tego, co ja napisałem. Masz kłopoty
    z pisaniem czy z czytaniem?

    -- ja nie mam żalu do Boga
    (trochę mam, bo jednak ten od antykomora nie
    siedzi w kiciu, ale chadza po świeżym powietrzu)
    -- płacę należne podatki
    -- nie rozmnażam się w ogóle

    Szatan pisany wielką literą coś znaczy? Chodzi o jakiegoś
    konkretnego szatana czy może o szacunek dla szatana? :)

    -=-

    Wracając do katechetki... Lubię dzieci. (i koty?)
    Uczono mnie naprawiania błędów dziecięcych z uśmiechem na twarzy i w sercu.
    Marzeniem moim było małżeństwo z katechetką. Zarabiałem dużo, nie byłem
    gnojony przez Ozorowskich i jemu podobnych, miałem ochotę na pompowanie
    pieniędzy w dzieci właśnie -- niechciane, porzucane, zaniedbane itd...
    BTW -- takie ciągoty dotrwały niemal do dnia dzisiejszego.

    Problem w tym, że w tamtym czasie miałem z jakiegoś powodu awitaminozę
    i z trudem trzymałem się tego świata. Problem został rozwiązany za pomocą
    zastrzyków z witaminami Bx i PP, ale sporo czasu minęło, zanim zacząłem
    poprawne funkcjonowanie. Dodatkowo miałem poobijany samochód i złamaną rękę.

    Trudno mi przyznać rację co do tego, iż jakoś wyładowywałem jakąkolwiek złość
    na katechetce. Raczej cały mój wysiłek skoncentrowany był wtedy na przeżyciu.
    Trudno mi dzisiaj zgadnąć, czy już wówczas miałem kłopoty z nierozpoznaną astmą.
    Na pewno miałem je wcześniej, bo pamiętam dziwne sytuacje z lat wcześniejszych
    wskazujących właśnie na astmę.

    -=-

    Astma to nie tylko świszczący oddech czy zadyszka. Astma czasami objawia się
    ogólnym osłabieniem niedotlenionego organizmu. Może śmieszne, ale najpierw
    odmawiają mi posłuszeństwa nogi, a dokładniej uda. Robi się ciemno i zimno,
    nawet wtedy, gdy temperatura otoczenia jest całkiem wysoka. Niby zmniejszoną
    pojemność płuc można nadrabiać zwiększaniem częstotliwości oddychania, ale
    jakoś to zwiększanie częstotliwości nie zdaje egzaminu.

    Natomiast sztach Diffumaxem (skutkuje także Ventolin czy trzy :) sztachy
    Symbicortu) stawia na nogi w sensie dosłownym i w przenośni.

    -=-

    Ogólnie z tym żalem nie jest tak źle. Pewnie, że by wolał, aby ten dupek od
    antykomora siedział w mamrze i trząsł się ze strachu, ale nie jest źle...
    Wyłom w państwie Rydzyka został dokonany. Komorowski jest moim kandydatem.

    -- może być prezydentem przez ponad dwie kadencje bez łamania prawa,
    czyli bez cudu

    -- przejął prezydenturę po dwóch prezydentach, Kaczorowskim i Kaczyńskim

    -- zna dobrze naukę KRK, kruczki, zaklęcia, metody postępowania KRK...

    Mam nadzieję, że Kaczorowski zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji i że nie
    zmarnuje szansy danej Mu przez Boga. :) A że Bóg tak właśnie nawraca grzeszników...
    (karci tego, kogo kocha) Marchewka i kijek?... Zawsze tak z Bogiem jest -- gdy
    ulubieniec Boga zbacza z dobrej drogi, Bóg karze delikwenta delikatnie, a gdy
    ów grzesznik nawraca się, Bóg go wynagradza...

    Daj więc Boże, proszę Cię z całego serca, prezydentowi i siłę, i mądrość,
    i odwagę, i rozwagę w ustawianiu polskiej części KRK na stosownym miejscu,
    czyli w poddaństwie wobec prawa...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2011-05-23 12:23:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" irdim2$qkb$...@i...gazeta.pl

    > -- płacę należne podatki

    Właśnie wybieram się do USów. :)
    (coś im dam i coś im zabiorę -- jeśli dadzą, jeśli już mają)

    Zawsze jakiś chochlik pomerda ogonem...

    > Mam nadzieję, że Kaczorowski zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji i że nie
    + Mam nadzieję, że Komorowski zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji i że nie

  • 39. Data: 2011-11-02 01:45:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" iq76di$b5o$...@i...gazeta.pl

    > -- i dlaczego lata mijają, a Kościół rzymskokatolicki obejmuje
    > raptem co szóstego człowieka świata? (z sześciu miliardów

    Z siedmiu. Właśnie od paru dni mamy siedem miliardów ludzi na Ziemi.
    Sześć było raptem 12 lat temu.

    Tak więc to raptem jedna siódma część.

    > ludzi -- raptem jeden miliard do rzymscy katolicy, z czego
    > na kraje Ameryki Południowej przypada... sporo)

    Ale czy rzymskich bęcwałów jest miliard czy mniej, czy więcej -- nie wiem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'