  • 11. Data: 2014-07-02 03:00:42
    Temat: Re: Burmistrz odwolal komendanta za zdjecie na lawecie.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Baczek m...@p...onet.pl ...

    ant-strazy-miejski

    > Strasznie to merytoryczne
    > Mam nadzieję, że sąd pracy przywróci stosunek pracy komendantowi (sam
    > byłem za odwołaniem SM).
    > Mamy prawo jakie mamy, właściciel (posiadacz) pojazdu ma zasrany
    > obowiązek wiedzieć komu pojazd powierzył.
    > Właściciel wił się i migał, stąd sprawa w sądzie.
    > Nie mógł (nawet telefonicznie) poinformować, że powierzył pojazd
    > ubezpieczalni/lawieciarzowi?

    Ty tak na serio?

  • 12. Data: 2014-07-02 03:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K ...@...c ...

> [...]
    >
    > i slucham wypowiedzi tego idioty i utwierdza mnie to tylko w
    > przekonaniu, jakich totalnych impotentow umyslowych zatrudnia sie w

    Widziałem reportaz w TV. Sam jest sobie winien - nie za zdjecie, nie za
    sprawe ktora była ewidentkna pomyłką, ale za postawe!

  • 13. Data: 2014-07-02 09:18:47
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 01 Jul 2014 21:54:43 +0200
    Baczek <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Mamy prawo jakie mamy, właściciel (posiadacz) pojazdu ma zasrany
    > obowiązek wiedzieć komu pojazd powierzył.

    No to czekamy teraz na odpowiednie paragrafy na potwierdzenie tego zasranego
    obowiązku ;)

    > Nie mógł (nawet telefonicznie) poinformować, że powierzył pojazd
    > ubezpieczalni/lawieciarzowi?

    A to trzeba dla tych debili jakieś specjalne objaśnienia robić, skoro auto na
    lawecie, to chyba wiadomo że coś mu dolegało, Ty jak rozumiem będziesz kiedyś w
    podobnej sytuacji, to też zrobisz sobie ksero D.O. laweciarza, aby w razie W
    uprzejmie donieść kto i jak? ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 14. Data: 2014-07-02 10:52:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > byłem za odwołaniem SM).
    > Mamy prawo jakie mamy, właściciel (posiadacz) pojazdu ma zasrany obowiązek

    Po pierwsze, jego samochód nie uczestniczył w ruchu. Nie miał kierowcy, nie
    był przez nikogo prowadzony. Był ładunkiem.
    Po drugie, powierzył go do holowania firmie od assistance.

    > Właściciel wił się i migał, stąd sprawa w sądzie.
    > Nie mógł (nawet telefonicznie) poinformować, że powierzył pojazd
    > ubezpieczalni/lawieciarzowi?

    W którymś artykule o tej sprawie było napisane, że właściciel wysłał pismo z
    wyjaśnieniem. Jednak z automatu dostał "skierowanie" do sądu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2014-07-02 11:15:48
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 01 Jul 2014 21:54:43 +0200, Baczek napisał(a):

    > Nie mógł (nawet telefonicznie) poinformować, że powierzył pojazd
    > ubezpieczalni/lawieciarzowi?

    A tablice lawety nie wskazują komu powierzył ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 16. Data: 2014-07-02 14:27:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-01 23:25, ToMasz pisze:

    (...)
    > ja a właściwie my z żoną napisaliśmy że na trasie 650km
    > zmienialiśmy się wielokrotnie więc nie wiemy kto kierował

    I źle napisałeś, bo wiesz, kto kierował: żona i Ty zamiennie. I tak
    trzeba było im odpisać.

    --
    MN

  • 17. Data: 2014-07-02 14:32:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-07-01 21:54:43 +0200, Baczek <m...@p...onet.pl> said:

    ant-strazy-miejskiej-odwolany-czuje-sie-kozlem-ofiar
    nym,445292,s.html

    > Mamy prawo jakie mamy, właściciel (posiadacz) pojazdu ma zasrany
    > obowiązek wiedzieć komu pojazd powierzył.

    No właśnie tak myślał, że myślał, komendant straży.
    Dokładnie tak samo.

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2014-07-02 14:41:05
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > No właśnie tak myślał, że myślał, komendant straży.
    > Dokładnie tak samo.

    Idąć pierdolonym tokiem rozumowania geniusza straży miejskiej, gdyby ten
    pojazd był transportowany samolotem, to musiałby jego właściciel spełniać
    szereg przepisów odnośnie komunikacji lotniczej, w tym posiadać stosowne
    uprawnienia do poruszania się w przestrzeni powietrznej, a nawet znać
    nazwisko pilota.

  • 19. Data: 2014-07-02 16:45:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-02 14:41, Burak pisze:
> [...]
    > posiadać stosowne uprawnienia do poruszania się w przestrzeni
    > powietrznej, a nawet znać nazwisko pilota.

    Cóż, analogia do niczego.

    Idąc tym tropem - gdyby pilot samolotu kogoś zabił i do jego ustalenia
    byłoby pomocne, aby kierowca przewożonego w samolocie samochodu wskazał
    przewoźnika, któremu powierzył pojazd, to oczywiście można by się takiej
    informacji domagać pod rygorem sankcji za niepodanie.

    Jak się w to wgłębić myślami, to sprawa z lawetą nie jest pozbawiona sensu.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2014-07-02 17:37:13
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-07-02 16:45:28 +0200, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> said:

    > Jak się w to wgłębić myślami, to sprawa z lawetą nie jest pozbawiona sensu.

    Jest.
    Na chwilę włącz myślenie:
    Fotodadar strzelił fotę lawecie wiozącej przyczepę z plakatem wyborczym
    burmistrza.
    Numeru rejestracyjnego lawety nie dało się odczytać. Przyczepa go nie miała.
    No to burmmistrz jest winien...
    ;>>>

    --
    Bydlę