  • Data: 2010-06-01 13:13:55
    Temat: Re: Bramofon DECT/dzwonienie tylko
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    > Stacje systemowe "gadają" ze sobą stykiem ISDN. "Domowe" stacje bazowe
    > DECT wykorzystują jedynie mały podzbiór możliwości tego systemu.

    Ale czy rozmowa między dwiem niepodłączonymi elektrycznie stacjami jest
    możliwa ?

    PO. Znalazłem takie urządzenie C-3622 o znacznie rozsądniejszej cenie niż
    Siemensa. Ciągle jednak uważam to za zbytek biorąc pod uwagę moją skromną
    potrzebę zadzwonienia do słuchawki. Wszelkie informacje o konstruowaniu
    urządzeń DECT mile widziane. W szczególności te praktyczne. Jakieś kity itp
    itd