  • Data: 2018-05-24 02:10:19
    Temat: Re: Braknie prądu:(
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 May 2018 00:00:51 +0200, Marek S napisał(a):
    > 8-10 to już realna wartość. Po tym czasie nigdy nie był na 100%
    > naładowany. Miałem podstawową ładowarkę.
    > W pracy na szybkiej stacji wystarczało jakieś 45 minut. I tak kosmicznie
    > długo.

    Zalezy od celu. Mozna zakupy zrobic, albo obiad zjesc w trasie.
    Ale 1000km na wakacje to za duzo obiadow :-)

    > A w garażu mieć mocniejszą instalację i używać szybszej ładowarki...
    > Żaden z tych warunków nie był u mnie spełniony. Garaż ma 16A i koniec...

    Jaka to ma pojemnosc baterii ? Nowy ma 40kWh, 16A daje 3.6kW,
    w 10h powinno sie prawie do pelna naladowac. A skoro miales tylko
    2*30km, to i nie powinien sie do konca rozladowac.

    Poza tym 40kWh to ma nowa bateria, potem ci sie zuzyla, to tym
    bardziej powinno ladowac. No chyba, ze ladowarka nie brala 16A.

    > Nie mam doświadczeń. Jakie są Twoje? Ktoś powiedział, że typowa hybryda

    Nie mam.

    > inna niż Porsche czy inne mocne auta to trochę jak kastracja dla
    > facetów. Nagle zaczynasz jeździć prawym pasem, nigdzie się nie
    > spieszysz. Czy tak faktycznie jest?

    Byc moze - ten elektryczny silnik w Priuse nie jest zbyt mocny

    > Jak jest na szybszych drogach? Czy np. przy średniej powiedzmy 160km/h
    > silnik elektryczny daje cokolwiek z siebie?

    Teoretycznie moze dac w chwilach przyspieszenia.

    > Czy przepał jest wtedy
    > niższy niż przy tradycyjnych autach z podobnym spalinowym silnikiem?
    > Słyszałem, że średniej klasy hybryda wyłącznie w mieście daje pokaźne
    > oszczędności a poza nim zupełnie nic. Czy to prawda?

    Bardzo mozliwe. W trasie to i zwykly silnik jest dosc oszczedny.
    Ale to mi nie przeszkadza - w trasie moze sobie palic normalnie,
    zaoszczedze w miescie, powietrze w miescie tez bedzie czystsze ...

    J.