  • 21. Data: 2010-08-31 15:38:20
    Temat: Re: Brak ISO 100 w 5D Mark II
    Od: chomsky <m...@w...pl>

    On 31 Sie, 13:36, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:

    > A wydawałoby się, że kupując taki aparat warto poznać jego możliwości i
    > obsługę...
    >
    > --
    > Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    > "I must rule with eye and claw -- as the hawk among lesser birds."

    Ze taki ćwok zawsze musi wyskoczyć ze swoim filozofiami.
    Ch.

  • 22. Data: 2010-08-31 16:46:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Aug 2010, Sergiusz Rozanski wrote:

    > Z 2 strony mogli dać te iso 50

    To może nie być takie proste, jak się ma za duże piksele :)
    Mikropiksele to jest problem (niski ładunek -> szumy), ale
    nadmiar szczęścia też.
    Trzeba pamiętać że sławetne "ISO" *nie* oddaje gęstości
    światła per piksel, lecz per mikron kwadratowy (lub inna
    ulubiona jednostka powierzchni)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2010-08-31 17:38:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-31 17:38, chomsky pisze:

    /.../

    Milcz, farmo.

  • 24. Data: 2010-08-31 20:53:38
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 2010-08-31 19:38, Andrzej Libiszewski pisze:
    > W dniu 2010-08-31 17:38, chomsky pisze:
    >
    > /.../
    >
    > Milcz, farmo.

    widze ze sie kochacie :)

  • 25. Data: 2010-09-01 05:57:32
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > A wydawałoby się, że kupując taki aparat warto poznać jego możliwości i
    > obsługę...

    Tobie "by się wydawało"?
    Poznać przed zakupem czy po?
    I dlaczego chodzi o obsługę akurat tego aparatu? Innych już nie warto?

    Pozdr.

  • 26. Data: 2010-09-01 09:39:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 1 Sep 2010 07:57:32 +0200, quent napisał(a):

    > Tobie "by się wydawało"?
    > Poznać przed zakupem czy po?
    > I dlaczego chodzi o obsługę akurat tego aparatu? Innych już nie warto?

    Wyraziłem się gdzies niezrozumiale?

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 27. Data: 2010-09-01 09:55:52
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Wyraziłem się gdzies niezrozumiale?

    To zależy jak odpowiesz na moje pytanie.

  • 28. Data: 2010-09-01 10:03:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 1 Sep 2010 11:55:52 +0200, quent napisał(a):

    > To zależy jak odpowiesz na moje pytanie.

    Pytam, co jest niejasnego w mojej wypowiedzi?

    Czy to, że sądzę że kupując aparat należałoby przeczytać następnie jego
    instrukcję obsługi? A im bardzjej skomplikowany aparat, tym dokładniej
    należałoby czytać?

    Bo twoje pytanie o to czy "akurat tego aparatu" i czy przed czy po jest
    raczej... dziwne.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 29. Data: 2010-09-01 10:45:38
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Bo twoje pytanie o to czy "akurat tego aparatu" i czy przed czy po jest
    > raczej... dziwne.

    Dlaczego dziwne?
    Przed wiesz dużo mniej o sprzęcie, zaraz po - niewiele więcej.
    Może po jakimś czasie wszystko... może...

    Ty jednak z góry założyłeś w swojej niestosownej uwadze, że neuron sprzęt
    kupił (może pożyczył? - nie było wiadomo) i ma go wystarczająco długo by
    zapozanć się ze wszystkimi cechami.

    Pozdr.

  • 30. Data: 2010-09-01 10:51:48
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 01.09.2010 quent <x...@x...com> napisał/a:

> [...]
    > kupił (może pożyczył? - nie było wiadomo) i ma go wystarczająco długo by

    Tym bardziej że akurat ta funkcja jest zależna i też się na początku
    złapałem: gdzie niskie iso :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".