  • 1. Data: 2010-08-31 11:21:39
    Temat: Brak ISO 100 w 5D Mark II
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    Witam,
    jak w temacie, nie mam nizszych czułości w 5D Mark II. Firmware 2.0.4
    Ktos pomoze??

    Pozdr
    NEURON

  • 2. Data: 2010-08-31 11:22:18
    Temat: Re: Brak ISO 100 w 5D Mark II
    Od: John Smith <u...@e...net>

    NEURON napisał(a):
    > Witam,
    > jak w temacie, nie mam nizszych czułości w 5D Mark II. Firmware 2.0.4
    > Ktos pomoze??
    >
    > Pozdr
    > NEURON

    Wyłącz highlight tone priority

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2010-08-31 11:31:33
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    > Wyłącz highlight tone priority

    dzieki :)

  • 4. Data: 2010-08-31 11:36:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 13:22:18 +0200, John Smith napisał(a):

    > Wyłącz highlight tone priority

    A wydawałoby się, że kupując taki aparat warto poznać jego możliwości i
    obsługę...

  • 5. Data: 2010-08-31 11:38:50
    Od: John Smith <u...@e...net>

    NEURON napisał(a):

    > dzieki :)

    Zadziałało?
    (bo moja uwaga nie była sprawdzona, tylko coś się o uszy obiło :-))

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2010-08-31 12:07:32
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    > Zadziałało?
    > (bo moja uwaga nie była sprawdzona, tylko coś się o uszy obiło :-))

    tak, zadzialalo :)
    jeszcze raz dzieki

  • 7. Data: 2010-08-31 12:08:43
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    > A wydawałoby się, że kupując taki aparat warto poznać jego możliwości i
    > obsługę...

    znam dobrze jego mozliwosci, ale czasami niedopatrzenie albo fabryczne
    nastawy robia nie lada problem... prawda??

  • 8. Data: 2010-08-31 12:17:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 14:08:43 +0200, NEURON napisał(a):

    > znam dobrze jego mozliwosci, ale czasami niedopatrzenie albo fabryczne
    > nastawy robia nie lada problem... prawda??

    Niedopatrzenie może i tak, nastawy fabryczne nie. Ale i jedno i drugie
    raczej nie wymaga w normalnych warunkach pytania na grupie tylko raczej
    skorzystania z instrukcji obsługi.

  • 9. Data: 2010-08-31 12:18:17
    Od: John Smith <u...@e...net>

    NEURON napisał(a):

    > tak, zadzialalo :)
    > jeszcze raz dzieki

    Bo to pewnie jest tak, że w trybie HTP ISO100 robi za ISO200, dzięki
    czemu matryca jest niedoświetlana i mieści 1EV więcej w obszarze świateł
    (oczywiście kosztem szumów). Potem aplikowana jest inna krzywa
    (podnosząca ekspozycję z powrotem o 1EV, ale łagodniejsza w obszarze
    świateł).

    Przy takim podejściu za ISO100 musiałoby robić natywne ISO50, a takowe
    nie istnieje w tej matrycy.
    --
    Mirek

  • 10. Data: 2010-08-31 12:19:04
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):
    > Niedopatrzenie może i tak, nastawy fabryczne nie. Ale i jedno i drugie
    > raczej nie wymaga w normalnych warunkach pytania na grupie tylko raczej
    > skorzystania z instrukcji obsługi.

    Ale nie gniewasz się, że podpowiedziałem?

    --
    Mirek