  • 11. Data: 2010-08-31 12:20:52
    Temat: Re: Brak ISO 100 w 5D Mark II
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    > Niedopatrzenie może i tak, nastawy fabryczne nie. Ale i jedno i drugie
    > raczej nie wymaga w normalnych warunkach pytania na grupie tylko raczej
    > skorzystania z instrukcji obsługi.

    a teraz mi odpowiedz... co sie stalo ze zadalem to pytanie? czy
    ucierpiałes na tym?? jesli uwazasz ze moje pytanie zalicza sie do
    tendencyjnych to po prostu je olej ...a nie starasz sie pokazac jaki to
    jestes mądry ...
    pozdrawiam
    NEURON

  • 12. Data: 2010-08-31 12:24:38
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 31.08.2010 NEURON <2...@g...pl> napisał/a:

    > znam dobrze jego mozliwosci, ale czasami niedopatrzenie albo fabryczne
    > nastawy robia nie lada problem... prawda??

    Część funkcji się wyklucza, po wlączeniu tego priorytetu o ile pamiętam
    na wyświetlaczu przy iso pojawia się 'D+' co sugeruje właśnie to
    ograniczenie. Z 2 strony mogli dać te iso 50 i L(25?) i zniknąć tego
    plusa, wiadomo by było że priorytetowanie nie działa, no ale jest jak
    jest. Po za tym dla raw to nie ma znaczenia, co aparat z niego wyciąga
    robiąc wewnętrznego jpega :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 13. Data: 2010-08-31 12:26:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 14:19:04 +0200, John Smith napisał(a):

    > Ale nie gniewasz się, że podpowiedziałem?

    :D Bez przesady, ja się tylko łagodnie zdziwiłem, gdzie mi tam do
    potępienia ;)

    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons
    tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
    they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
    beautiful. Everything was beautiful."

  • 14. Data: 2010-08-31 12:28:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 14:20:52 +0200, NEURON napisał(a):

> [...]
    > ucierpiałes na tym?? jesli uwazasz ze moje pytanie zalicza sie do
    > tendencyjnych to po prostu je olej ...a nie starasz sie pokazac jaki to

    Ale dlaczego się denerwujesz? Ja tylko zwracam uwagę, że pierwszym krokiem
    w tej sytuacji powinno być sprawdzenie w dokumentacji gdzie leży problem, a
    nie pytanie na grupie :)

    Co innego, jak dokumentacja nie przyniesie odpowiedzi.

  • 15. Data: 2010-08-31 12:29:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia 31 Aug 2010 12:24:38 GMT, Sergiusz Rozanski napisał(a):

> [...]
    > plusa, wiadomo by było że priorytetowanie nie działa, no ale jest jak
    > jest. Po za tym dla raw to nie ma znaczenia, co aparat z niego wyciąga

    Ma, bo w D+ zdjęcie jest słabiej naświetlane ;0

  • 16. Data: 2010-08-31 12:35:58
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Ktos pomoze??

    Pan Manual.
    Powyłączaj wszystkie gadżety - tu konkretnie highlight priority mode.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 17. Data: 2010-08-31 12:37:02
    Od: NEURON <2...@g...pl>

> [...]
    > nie pytanie na grupie :)
    >
    > Co innego, jak dokumentacja nie przyniesie odpowiedzi.

    daleko mi do denerwowania sie :) instrukcje studiowalem, ale jak
    wspomnialem czasami cos umknie uwadze...
    tak czy inaczej dzieki Wam za pomoc :):):)

  • 18. Data: 2010-08-31 12:38:14
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 31.08.2010 Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> napisał/a:

    > Ma, bo w D+ zdjęcie jest słabiej naświetlane ;0

    Czyli w sensie, musze sobie inaczej iso interpretować :) no to zajebiście
    wpływa ;D Sam też mogę zdjęcie niedoświetlić :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 19. Data: 2010-08-31 12:38:17
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 2010-08-31 14:29, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Ma, bo w D+ zdjęcie jest słabiej naświetlane ;0

    no i watek zaczyna robic sie ciekawy :)

    WWW.STUDIOV.COM.PL
    GG:8445714
    SKYPE:mrqubeck

  • 20. Data: 2010-08-31 12:40:31
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > daleko mi do denerwowania sie :) instrukcje studiowalem, ale jak
    > wspomnialem czasami cos umknie uwadze...
    > tak czy inaczej dzieki Wam za pomoc :):):)

    Nie ma problemu. Aha polecam instrukcje w pdf, tam jest guzik 'search', a
    już mi się klika razy zdarzyło że biorąc _papierową_ książkę czy instrukcję
    szukałem search-a :D by znaleść jakiś fragment.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".