  • 41. Data: 2010-09-02 07:47:26
    Temat: Re: Brak ISO 100 w 5D Mark II
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    przeczytałem dokładnie 3 razy instrukcję swojego aparatu i za każdym
    razem znalazłem coś "nowego". Staram się ją czytać od czasu do czasu -
    przychodzą czasami ciekawe pomysły:-))

    Niestety muszę zgodzić się z "przedpiszcami", że warto poszukać w
    google - niestety prawidłowe skonstruowanie zapytanie przerasta
    niektóre osoby: http://www.google.pl/#hl=pl&q=5d+nie+ma+iso+100&aq=f
    &aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=b8afad9d434c53a0
    PIERWSZA ZAKŁADKA!!!

    Pozdrawiam
    Les