  • Data: 2009-01-28 09:49:56
    Temat: Re: Bracket do odsuniecia lampy od aparatu - uzywa ktos?
    Od: "Rakan" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukam zwykłego prostego, żeby osadzić lampę nieco obok osi obiektywu.
    > Bez żadnego łamania itp.
    > Na allegro widziałem tylko same łamane, zwydziwiane strasznie...

    a ja Ci powiem ze marudź na łamanie. Bo co zrobisz jesli masz odbłysnik na
    fleszu i focisz korpusem w pionie?
    po to jest łamanie aby w takiej sytuacji przenieść lampę (z odbłyśnikiem)
    nad korpus.
    Dla mnie to spore udogodnienie, bowiem, wg mnie nie ma lepszego dyfuzora jak
    odbłysnik, a nie żadne gówna zakladane na palnik.

    tu masz, dośc tani
    http://www.allegro.pl/item536503316_bracket_obrotowe
    _ramie_do_lampy_quickflip_pro.html

    a tu jakies inne, nie teges IMO