  • Data: 2009-01-30 12:41:09
    Temat: Re: Bracket do odsuniecia lampy od aparatu - uzywa ktos?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Jan 2009, dominik wrote:

    > Jakimi?

    Masz nizej.
    A ściślej połowę (o Metzu przy Nikonie) wyciąłeś.

    > Nieprawda.

    Co nieprawda, pół zdania?
    Każde pół zdania jest.
    [1]

    > Też nieprawda.

    Jak na razie co najwyżej jedna, przyznaję że piszę "z głowy
    czyli z niczego" a nie mam jak sprawdzić - lampę mam, ale
    bez możliwości odpalenie remote.
    Instrukcja zaś zgrabnie omija ten temat.
    Wg tego co *mi się zdawało*, w Minoltach błyski programujące
    powodują mierzalne zmniejszenie max energii właściwego błysku.
    Z porównaniem do HSS być może przesadziłem :]

    Zaś Metza 58 "Nikon" miałem w ręku i zarówno z instrukcji jak
    i z dostępnych pozycji menu wynika, że pomocniczego jarznika nie
    da się w trybie remote control odpalić - "nie bo tak".
    A ściślej ja nie umiałem - jak Ci lepiej poszlo to napisz jak.

    [1] Tam jest właśnie pół zdania, celem zademonstrowania
    o co chodzi przy przecięciu zdania na pół i pisaniu
    "nieprawda".

    pzdr, Gotfryd