-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 18 Nov 2013 12:00:57 +0100
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Blokowanie pasa awaryjnego
In-Reply-To: <l6bfg6$8vm$1@speranza.aioe.org>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1311181156270.2232@quad>
References: <l64jdr$fk8$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <l6bfg6$8vm$1@speranza.aioe.org>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 16
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1384773238 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2152 83.15.167.123:63098
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511168
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 17 Nov 2013, LEPEK wrote:
> Na zjazdach pasy awaryjne i tak "nie istnieją".
Na ZWYKŁYCH zjazdach.
W celu dydaktycznym zjad techniczny, A4, za Gliwicami:
http://tnij.org/a4technicznykozlow
https://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geo
code=&q=Koz%C5%82%C3%B3w,+gliwicki&aq=0&oq=KOZ%C5%81
%C3%93W+gliw&sll=50.250718,19.006348&sspn=2.901455,7
.421265&vpsrc=6&t=h&ie=UTF8&hq=&hnear=Koz%C5%82%C3%B
3w,+gliwicki,+%C5%9Bl%C4%85skie&ll=50.297862,18.5573
38&spn=0.000708,0.001812&z=20&layer=c&cbll=50.297862
,18.557261&panoid=24CD2cA8gSkgJiWmYoMcvA&cbp=12,56.3
6,,0,6.03
> A służby i tak albo docierają od najbliższego wjazdu, albo z przeciwka,
Jak jest korek to najwyżej szukają klucza do bramy ;)
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.13 23:20 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=