  • 1. Data: 2013-11-15 08:44:59
    Temat: Blokowanie pasa awaryjnego
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Sytuacja z autostrady A1 z ostatniego weekend'u, wypadek i zablokowane
    trzy pasy. I jak zawsze znaleźli się debile co tylko do pierwszego
    zjazdu chcą awaryjnym podjechać no bo przecież nie będą stać w korku jak
    te ciule. Oczywiście w kilka minut sznurek aut na awaryjny zrównał się z
    tym na trzech pozostałych pasach.
    W lusterkach widziałem, że jeden wóz straży utknął za nami reszta służb
    wjechała chyba od drugiej strony.
    Jak dla mnie to jedna z pierwszych rzeczy do zmiany w taryfikatorze
    powiedzmy 4-5 tysi za blokowanie pasa awaryjnego na autostradzie morze
    przemówiło by niektórym do rozsądku.

  • 2. Data: 2013-11-15 08:51:24
    Temat: Re: Blokowanie pasa awaryjnego
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "lleeoo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > morze przemówiło by niektórym do rozsądku.

    ale tylko w czasie sztormu, wtedy ma argómęty

  • 3. Data: 2013-11-15 08:57:08
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-11-15 08:44, lleeoo pisze:
    > Jak dla mnie to jedna z pierwszych rzeczy do zmiany w taryfikatorze
    > powiedzmy 4-5 tysi za blokowanie pasa awaryjnego na autostradzie morze
    > przemówiło by niektórym do rozsądku.
    Powinno być tak jak w cywilizowanych krajach - np. we Francji.
    Pojazdy uprzywilejowane - m.in. Straż Pożarna - mają prawo do
    taranowania przeszkód na drogach pożarowych.
    Oczywiście odszkodowanie z OC wozy strażackiego jak i z AC kierowcy
    idioty nie przysługuje :), a okrągły mandat jest w promocji :)

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 4. Data: 2013-11-15 09:26:57
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-15 08:51, Ghost pisze:

    > Użytkownik "lleeoo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale tylko w czasie sztormu, wtedy ma argómęty

    Coś jeszcze masz do powiedzenia?

  • 5. Data: 2013-11-15 09:27:02
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 11/15/2013 08:57 AM, ZIWK wrote:
> [...]
    > Oczywiście odszkodowanie z OC wozy strażackiego jak i z AC kierowcy
    > idioty nie przysługuje :), a okrągły mandat jest w promocji :)

    We Francji policja jest najbrutalniejsza na świecie. Mordobicie
    podczas przesłuchań jest na porządku dziennym i nikt z tego nie
    robi problemów.

  • 6. Data: 2013-11-15 09:50:13
    Od: Robson <r...@...pl>

    > powiedzmy 4-5 tysi za blokowanie pasa awaryjnego na autostradzie morze
    > przemówiło by niektórym do rozsądku.

    Morze pszemuwiło w Fukuszimie.

  • 7. Data: 2013-11-15 09:55:33
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-15 08:44, lleeoo pisze:

    > Jak dla mnie to jedna z pierwszych rzeczy do zmiany w taryfikatorze
    > powiedzmy 4-5 tysi za blokowanie pasa awaryjnego na autostradzie morze
    > przemówiło by niektórym do rozsądku.

    Może by morze niektórym przemówiło, jakby ich w tym morzu utopić. :)

    Wiesz - ja nie umiem śpiewać i w związku z tym nie śpiewam. Nawet po
    pijoku, bo wiem, że moje śpiewanie razi.

    Ty nie umiesz pisać. Może więc - nie pisz? Twoje pisanie razi.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2013-11-15 10:09:13
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-15 09:55, sqlwiel pisze:

> [...]
    > pijoku, bo wiem, że moje śpiewanie razi.
    >
    > Ty nie umiesz pisać. Może więc - nie pisz? Twoje pisanie razi.

    A mnie razi takie pieprzenie jak twoje, wszytko co masz do powiedzenia
    czepianie się literówek.

  • 9. Data: 2013-11-15 10:13:41
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-15 10:09, lleeoo pisze:

    > A mnie razi takie pieprzenie jak twoje, wszytko co masz do powiedzenia
    > czepianie się literówek.

    Literówka, to byłaby, gdybyś np. napisał "miże" (sąsiedni klawisz) albo
    móze (za wcześnie Alt). Ty po prostu nie wiesz jak się pisze słowo "może".
    I co gorsza - wyrządzasz tym szkodę, bo inni durnie to czytają i myślą,
    że tak jest dobrze.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 10. Data: 2013-11-15 10:17:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello lleeoo,

    Friday, November 15, 2013, 9:26:57 AM, you wrote:

    > Coś jeszcze masz do powiedzenia?

    Czyżbyś nie zrozumiał?

    --
    Best regards,