eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBlokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)Re: Blokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)
  • X-Received: by 10.50.43.232 with SMTP id z8mr90639igl.7.1442822746186; Mon, 21 Sep
    2015 01:05:46 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.43.232 with SMTP id z8mr90639igl.7.1442822746186; Mon, 21 Sep
    2015 01:05:46 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!newspeer1.
    nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!v79no2590764qge.0!news
    -out.google.com!f6ni11356igi.0!nntp.google.com!kq10no5950020igb.0!postnews.goog
    le.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Mon, 21 Sep 2015 01:05:45 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.172.247.197;
    posting-account=sfL3VQoAAACWLVfUe7uIlxPZIEiDGjp4
    NNTP-Posting-Host: 5.172.247.197
    References: <4...@g...com>
    <mt78kg$kp6$1@news.agh.edu.pl>
    <e...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Blokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)
    From: León J <j...@t...pl>
    Injection-Date: Mon, 21 Sep 2015 08:05:46 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 74
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1072053
    [ ukryj nagłówki ]

    El domingo, 20 de septiembre de 2015, 8:47:40 (UTC+2), Marek escribió:
    > On Sat, 19 Sep 2015 12:44:29 -0700 (PDT), León J<j...@t...pl> wrote:
    > > Tylko ze wtedy w biurach obslugi potrafili zrozumiec jakie klient
    > ma zyczenie. I komu przeszkadzalo? - Leon
    >
    > 99,99999% userów nie wykorzystuje i nie potrzebuje funkcjonalności, o
    > którą zabiegasz a nawet nie ma pojęcia, że takową ktoś kiedyś
    > przewidział, że powinna być.
    > Żaden operator nie będzie sobie zwracał głowy jednym userem, który
    > stosować jakieś absurdalne zaklęcia w stylu #258%$ .
    >
    > --
    > Marek


    Prawdá jest, ze niewielu userów korzysta z dodatkowych uslug central
    cyfrowych, albowiem nie ma takiego przymusu (ale sá takie mozliwosci).
    Nie ma równiez obowiázku uzywania telefonów stacjonarnych z klawiaturá
    zamiast tarczy numerowej (aczkolwiek nie wszystkie bramki voip akceptujá
    aparaty z tarczá numerowá).
    Dozwolone jest korzystanie z telewizorów bez pilota.
    Wolno jezdzic samochodem z manualná skrzyniá biegów [ale np. w USA nie
    wolno - w zwiázku z czym III RP nie uznaje amerykanskich praw jazdy, a w
    rewanzu USA nie znosi wiz dla obywateli III RP ale honoruje ich prawa jazdy].
    Wolno wstac o swicie i czekac w kolejce do rejestracji w takiej przychodni, do
    której mozna zarezerwowac wizyté drogá elektroniczná.
    Mozna chodzic na poczté placic comiesiéczne swiadczenia.
    Nie ma przymusu posiadania telefonu GSM, aczkolwiek nie znam banku, który
    otworzylby rachunek osobie nie mogácej odbierac smsów.
    Wolno nie korzystac z odkurzacza - sá jeszcze w sprzedazy miotly i smietniczki.
    Nie ma zakazu spédzania wieczorów przy lampach naftowych.
    Mozna nie korzystac z jeszcze wielu innych udogodnien - ale nie wchodzi to w
    zakres tematyczny tej grupy dyskusyjnej.
    Ja natomiast mam swiadomosc tego, ze zyjé w 21 wieku i korzystam z
    udostépnionych uslug central cyfrowych (niestety wciáz nie wszystkie sá
    udostépnione) od kiedy jest to mozliwe, od 30 lat jezdzé samochodem z
    automatyczná skrzyniá biegów (a zona nie wyobraza sobie kierowania innym -
    przez co narazamy sié na uwagi córki "rodzice jezdzá samochodem dla
    inwalidów"), nie korzystam z uslug poczty, uzywam oswietlenia LED i
    korzystam z mnóstwa innych udogodnien technologicznych (które powinny byc
    dostépne w kazdym sklepie, a z zasady sá nie do kupienia) ulatwiajácych
    codzienná egzystencjé.
    A co do obowiázków operatora - wynikajá one z obowiázujácej ustawy "Prawo
    telekomunikacyjne". Nie ja (na szczescie) ustanawiam prawo obowiázujáce w
    III RP, natomiast jestem zobowiázany (jak wszyscy) do jego przestrzegania - Leon J.
    PS: Interesujáce spostrzezenia na temat funkcjonowania prawa znajdziesz w
    Tygodniku "NIE" oraz w wypowiedziach uczestnika tej grupy Leszka Eneula
    Ciszewskiego - L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: