eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBlokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)Re: Blokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)
  • Data: 2015-09-24 14:04:31
    Temat: Re: Blokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "León J" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:f5099860-bae1-4f95-b9f5-57bebb12a2c1@go
    oglegroups.com...
    >W dniu środa, 23 września 2015 12:07:21 UTC+2 użytkownik Ircys
    >napisał:
    >> W dniu czwartek, 17 września 2015 23:33:48 UTC+2 użytkownik León J
    >> napisał:
    >> > Absolutnie NIE. Operator ma obowiázek udostépniac wszystkie
    >> > uslugi, które oferuje centrala - nakazuje mu to art. 171 ustawy
    >> > "Prawo Telekomunikacyjne".

    Cos chyba przesadziles z tym arykulem. Jakis konkretny cytat moze ?

    >> Przeceniasz tą ustawę :) Czy zdajesz sobie sprawę z tego ile usług
    >> ma centrala, a ile z nich jest dostępnych dla abonentów?
    >> Podpowiedź - mały procent.

    >To chyba nie kwestia ustawy, a brak Pani Anny S. na stanowisku
    >prezesa UKE.
    >Domyslam sié, ze uslug jest znacznie wiécej, ale wiékszosc nie jest
    >udostépniana i nawet o nich nie wiemy.

    TPSA miala ogolna niechec do udostepniania tych uslug. Cos sie wiec
    ustawa nie sprawdzila ... albo wydawalo Ci sie.

    Co do TP to nie wiem - nie, bo nie, czy chcieli uniknac sytuacji ze
    "sasiad ma, a ja place tyle samo i nie mam", planowali sprzedawac
    ekstra uslugi,
    czy po prostu chcieli miec jednolicie w calym kraju.
    A wtedy moze sie okazac, ze centrala owszem ma mozliwosc, ale po
    oplaceniu, czy jak chcecie miec pod numerem *65, to musicie za zmiane
    doplacic.

    >Chyba w 1998 czy w 1999 TPSA zdecydowala sié udostépnic abonentom
    >stacjonarnym prezentacje numerów poláczen przychodzacych, a przeciez
    >strowgery i ericsony zastápiono centralami >elektronicznymi z
    >zaimplementowaná uslugá prezentacji paré lat wczesniej.
    >Uslugi COLP i COLR dostépne sá tylko dla telefonów ISDN (dla PSTNów
    >nie sá dostépne).

    Moglo wtedy byc tak, ze wymaga to innego "wyposazenia koncowego" na
    centrali. A zakupiono zwykle.

    >Dawno temu w czasie pobytu w Królestwie Hiszpanii testowalem
    >tamtejsze telefony stacjonarne. I wszyscy abonenci mieli natychmiast
    >po podláczeniu telefonu dostépne wszystkie uslugi [z budek
    > >telefonicznych nie mozna bylo, co zrozumiale, dokonywac
    >przekierowan] lácznie z "gorácá liniá", "lokalnym porozumiewaniem
    >sié", numerami skróconymi, ACR, COLP, COLR i oczywiscie poláczeniem
    > >zwrotnym (*69#).

    No coz, ja sie tam naczytalem o "opcjach obowiazkowych" w USA.
    Nowe centrale, nowe mozliwosci, dodatkowo platne ... ale wylaczyc nie
    mozna :-)

    >Jako ciekawostka byla mozliwosc oddzwonienia na poláczenie z nru
    >zastrzezonego. System billingowy centrali rejestrowal poláczenie z
    >nru zastrzezonego, ale go nie prezentowal, natomiast jezeli abonent
    > >wywolujácy nie mial aktywnego COLR, to abonent wywolywany (z
    >aktywnym COLP) po oddzwonieniu *69# mógl poznac jego numer.

    Chyba nie poznac numer, tylko uzyskac polaczenie.

    >Znajomi Hiszpanie pracujácy w Warszawie nie dziwiá sié juz niczemu,
    >tylko mówiá: "Estamos en Polonia y esto explica todo" - jestesmy w
    >Polsce i to wyjasnia wszystko. - Leon

    A u nich to niby nie ma specyfiki, dziwnej z kolei dla nas ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: