  • Data: 2015-09-24 12:45:05
    Temat: Re: Blokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)
    Od: Ircys <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 września 2015 23:18:54 UTC+2 użytkownik León J napisał:
> [...]
    oferuje centrala - nakazuje mu to art. 171 ustawy "Prawo Telekomunikacyjne".

    ile z nich jest dostępnych dla abonentów? Podpowiedź - mały procent.

    > To chyba nie kwestia ustawy, a brak Pani Anny S. na stanowisku prezesa UKE.
    > Domyslam sié, ze uslug jest znacznie wiécej, ale wiékszosc nie jest udostépniana i
    nawet o nich nie wiemy.

    Tym razem przeceniasz Panią Anię. Jeżeli usługi nie ma w cenniku i zapisach
    regulaminowych, to pomimo, że usługa faktycznie istnieje, to dla klienta jej nie ma i
    koniec kropka. Uruchomienie różnych "egzotycznych" usług taka jak Twoje oczekiwanie,
    zależy wtedy tylko i wyłącznie od widzimisia operatora, a dokładnie od tego do kogo
    trafisz ze swoim oczekiwaniem. Czy do konsultanta, który wczoraj sprzedawał frytki w
    KFC, a dziś jest kierownikiem POK, czy może do kogoś kto wczoraj wprowadzał aranżacje
    na centrali, a dziś siedzi za biurkiem (pod telefonem) i przyjmuje zażalenia,
    oczekiwania, zlecenia itp. cudeńka.
    Żeby była jasność wcale nie jest to polska przypadłość. W innych krajach niestety,
    też tak jest (np. Francja i niekoniecznie myślę tu o Pomarańczy).

    Ircys