  • 31. Data: 2011-09-27 14:07:02
    Temat: Re: BlackBerry bez BIS
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-27 14:31, Waldek Godel pisze:
> [...]

    porownujesz tel bb do innych modeli wiec porownujemy skrocenie
    zywotnosci dzialania baterii w roznych telefonach. Tutaj akurat
    blackberry niespecjalnie sie tym rozni.

  • 32. Data: 2011-09-27 14:28:57
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 16:07:02 +0200, Pendrive napisał(a):

    > porownujesz tel bb do innych modeli wiec porownujemy skrocenie
    > zywotnosci dzialania baterii w roznych telefonach. Tutaj akurat
    > blackberry niespecjalnie sie tym rozni.

    Różni się bo bez BIS jest gorszy od konkurencji, panie Rokicki, którego
    przerasta nawet rozsądne przycięcie cytatu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 33. Data: 2011-09-27 16:11:27
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-27 16:28, Waldek Godel pisze:

    > Różni się bo bez BIS jest gorszy od konkurencji, panie Rokicki, którego
    > przerasta nawet rozsądne przycięcie cytatu.

    jako argument 'gorszosci' podałes słaba zywotnosc baterii przy zwyklym
    polaczeniu z netem a to dotyczy praktycznie kazdego aparatu wiec
    argument do dupy i bisem sie nie zaslaniaj odwarcajac kota ogonem,
    podajesz jako przyklad brak nawigacji ale telefon akurat nie sluzy do
    nawigacji sluzy do rozmow i ew sms a do tego blackberry nadaje sie
    idelanie. Pytam wiec w czym konkretnie ma byc gorszy od konkurencji i
    dokladnie ktorej?
    Problem jaki sam mialem kiedy korzystalem - bo bylem zmuszony przez
    tydzien - bez bisu dotyczy niemoznosci wysylania i odbierania mmsow.

    P.

  • 34. Data: 2011-09-27 16:18:16
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 18:11:27 +0200, Pendrive napisał(a):

> [...]
    > nawigacji sluzy do rozmow i ew sms a do tego blackberry nadaje sie
    > idelanie. Pytam wiec w czym konkretnie ma byc gorszy od konkurencji i

    Zapytam jeszcze raz, bo wijesz się jak glista. Cytuję, to co tak starannie
    wyciąłeś:
    "Więc jak wytłumaczysz, geniuszu karpat, że BB korzystając z internetu
    przezBIS/BES wytrzyma 2 dni, a jak przełączysz na bezpośrednie połączenie z
    netem, to baterii nawet do końca dnia nie wystarczy?"

    To jest proste pytanie, odpowiedź jest jeszcze łatwiejsza dla kogoś, kto
    jest takim znawcą BB (a przynajmniej takiego zgrywa).

    Aaaa... byłbym zapomniał - polemizowałeś z tezą jakoby BB miało słabe
    alarmy. Możesz wytlumaczyć jak to jest, że urządzenie mające rzekomo dobre
    alarmy, jeden budzik (i tylko jeden) ustawia się w zegarze, a wszystkie
    inne w (no bo gdzeżby indziej) kalendarzu?
    I od każdego urządzenia z dobrymi alarmami oczekiwałbym możliwości
    ustawienia różnych dźwięków dla różnych alarmów. Gdzie to mogę uzyskać w
    BB?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 35. Data: 2011-09-27 17:10:37
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

> [...]
    >
    > To jest proste pytanie, odpowiedź jest jeszcze łatwiejsza dla kogoś, kto
    > jest takim znawcą BB (a przynajmniej takiego zgrywa).

    po pierwsze nie zgrywam speca od bb, jestem zwyklym zachwyconym tym
    telefonem uzytkownikiem po drugie zalozenie bylo proste nie ma bis jest
    internet i traktujemy tel jak kazdy inny.

> [...]
    > alarmy, jeden budzik (i tylko jeden) ustawia się w zegarze, a wszystkie
    > inne w (no bo gdzeżby indziej) kalendarzu?

    i co w tym zlego ?

    > I od każdego urządzenia z dobrymi alarmami oczekiwałbym możliwości
    > ustawienia różnych dźwięków dla różnych alarmów. Gdzie to mogę uzyskać w
    > BB?

    tzn inny dla budzika i inny dla alarmu z kalendarza czy inne dla
    posczegolnych alarmow z kalendarza, bo jezeli to drugie to nie tylko w
    bb ale takze w wielu innych telefonach jest to niemozliwe chocby tych z
    androidem

  • 36. Data: 2011-09-27 17:57:33
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > procz tego ze always on to cokolwiek robil w tle?

    W sumie poza uslugami google, pogoda i fb to nieduzo ale obecnie
    wiekszosc programow wymaga dostepu do netu.

    --
    Pozdr

  • 37. Data: 2011-09-27 18:49:03
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 19:10:37 +0200, Pendrive napisał(a):

    > po pierwsze nie zgrywam speca od bb, jestem zwyklym zachwyconym tym
    > telefonem uzytkownikiem po drugie zalozenie bylo proste nie ma bis jest
    > internet i traktujemy tel jak kazdy inny.

    tak jak szympans latarką

> [...]
    > posczegolnych alarmow z kalendarza, bo jezeli to drugie to nie tylko w
    > bb ale takze w wielu innych telefonach jest to niemozliwe chocby tych z

    to jest w zasadzie standard, nawet w dumbphonach, miały to już SE sprzed
    5-6 lat.
    Mając do wykorzystania kilka alarmów jest jakby oczywiste, że inaczej
    powinien brzmieć alarm który budzi użytkownika o 6 rano, a inaczej alarm
    który ma usłyszeć o godzinie 15 w gwarnym biurze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 38. Data: 2011-09-28 06:30:41
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Nie określiłeś precyzyjnie kryteriów w pierwszym pytaniu. Wisepilot działa
    > po wygaśnięciu płatnego okresu mniej więcej tak, jak Google Maps.
    > Jeśli jest słaby zasięg sieci komórkowej, to już nie jest winą producenta
    > nawigacji.

    Winą producenta jest to, ze wymyslajac swoj produkt oparl sie na modelu
    pobierania map netem z odleglego serwera a nie np. z karty pamieci, bez
    netu. Co rodzi takie a nie inne konsekwencje.

    JA

  • 39. Data: 2011-09-28 07:33:31
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-27 19:57, G Nowak pisze:

    > W sumie poza uslugami google, pogoda i fb to nieduzo ale obecnie
    > wiekszosc programow wymaga dostepu do netu.

    to skonfiguruj sobie poczte z sprawdzaniem co 5 minut albo zainstaluj
    program k9 mail ktory na biezaco sprawdza i wtedy pogadamy