    From: Pendrive <P...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: BlackBerry bez BIS
    Date: Tue, 27 Sep 2011 19:10:37 +0200

    > Zapytam jeszcze raz, bo wijesz się jak glista. Cytuję, to co tak starannie
    > wyciąłeś:
    > "Więc jak wytłumaczysz, geniuszu karpat, że BB korzystając z internetu
    > przezBIS/BES wytrzyma 2 dni, a jak przełączysz na bezpośrednie połączenie z
    > netem, to baterii nawet do końca dnia nie wystarczy?"
    >
    > To jest proste pytanie, odpowiedź jest jeszcze łatwiejsza dla kogoś, kto
    > jest takim znawcą BB (a przynajmniej takiego zgrywa).

    po pierwsze nie zgrywam speca od bb, jestem zwyklym zachwyconym tym
    telefonem uzytkownikiem po drugie zalozenie bylo proste nie ma bis jest
    internet i traktujemy tel jak kazdy inny.

    > Aaaa... byłbym zapomniał - polemizowałeś z tezą jakoby BB miało słabe
    > alarmy. Możesz wytlumaczyć jak to jest, że urządzenie mające rzekomo dobre
    > alarmy, jeden budzik (i tylko jeden) ustawia się w zegarze, a wszystkie
    > inne w (no bo gdzeżby indziej) kalendarzu?

    i co w tym zlego ?

    > I od każdego urządzenia z dobrymi alarmami oczekiwałbym możliwości
    > ustawienia różnych dźwięków dla różnych alarmów. Gdzie to mogę uzyskać w
    > BB?

    tzn inny dla budzika i inny dla alarmu z kalendarza czy inne dla
    posczegolnych alarmow z kalendarza, bo jezeli to drugie to nie tylko w
    bb ale takze w wielu innych telefonach jest to niemozliwe chocby tych z
    androidem