  • 21. Data: 2011-09-27 12:10:16
    Temat: Re: BlackBerry bez BIS
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-09-27 13:39, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > A sformułowanie "uda się" w tym przypadku zależy nie tylko od Twoich
    > umiejętności

    dokładnie

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 22. Data: 2011-09-27 12:19:39
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-09-27 14:07, Waldek Godel pisze:

    > Nie, nie dzieje się. Zapewne nawet nie masz zielonego pojęcia dlaczego.

    > Pytałem o DOBRĄ.
    > To znaczy taką, która działa nawet po wygaśnięciu płatnego okresu oraz w
    > miejscach o słabym zasięgu sieci komórkowej (bo często właśnie w takich
    > miejscach trzeba coś pilnie wyszukać)

    Nie określiłeś precyzyjnie kryteriów w pierwszym pytaniu. Wisepilot
    działa po wygaśnięciu płatnego okresu mniej więcej tak, jak Google Maps.
    Jeśli jest słaby zasięg sieci komórkowej, to już nie jest winą
    producenta nawigacji.

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 23. Data: 2011-09-27 12:29:03
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    > Nie, nie dzieje się. Zapewne nawet nie masz zielonego pojęcia dlaczego.

    no oswiec mnie, nokia e51 normalnie trzymala kilka dni a po wlaczeniu
    wifi i okresowym sprawdzaniu poczty 1 dzien, kazdy android z jakim
    mialem do czynienia skracal wyzotnosc baterii do jednej doby przy
    korzystaniu z neta.

    P.

    --
    http://dumpingowiec.pl - Faktury, Rachunki, Paragony, Magazyn,
    Księgowość - 35 zł!

  • 24. Data: 2011-09-27 12:30:06
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    > Pytałem o DOBRĄ.
    > To znaczy taką, która działa nawet po wygaśnięciu płatnego okresu

    to napisz wprost ze szukasz nawigacji na plebsu

  • 25. Data: 2011-09-27 12:31:39
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 14:29:03 +0200, Pendrive napisał(a):

> [...]
    > wifi i okresowym sprawdzaniu poczty 1 dzien, kazdy android z jakim
    > mialem do czynienia skracal wyzotnosc baterii do jednej doby przy

    No popatrz jaka niespodzianka.. kto by się spodziewał.
    Więc jak wytłumaczysz, geniuszu karpat, że BB korzystając z internetu przez
    BIS/BES wytrzyma 2 dni, a jak przełączysz na bezpośrednie połączenie z
    netem, to baterii nawet do końca dnia nie wystarczy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 26. Data: 2011-09-27 12:33:08
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 14:30:06 +0200, Pendrive napisał(a):

    > to napisz wprost ze szukasz nawigacji na plebsu

    Brawo, panie Przemysławie Rokicki, argumentacja jakiej nie powstydziłby się
    Pszemol a nawet Zaciek. Jak się wzorować, to tylko na elicie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 27. Data: 2011-09-27 12:33:36
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > to napisz wprost ze szukasz nawigacji na plebsu

    A ty co?.... Kolega KACZORA?
    napisał, że szuka darmowej nawigacji, a nie dla plebsu?
    Wydawałoby się z pozoru, że jesteś inteligentny... ale czytać ze
    zrozumieniem nie nauczyli....
    pozdr.
    Gr

  • 28. Data: 2011-09-27 12:39:20
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > wifi i okresowym sprawdzaniu poczty 1 dzien, kazdy android z jakim
    > mialem do czynienia skracal wyzotnosc baterii do jednej doby przy

    Na tego adnroida musiales mocno gapic sie prez caly dzien bo moj przt
    'HSPA always on' i ok 45min gadania dziennie trzyma dwie doby jest to
    model znany z kijowej baterii.

    --
    Pozdr

  • 29. Data: 2011-09-27 12:47:33
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-09-27 14:33, GR001 pisze:

    > napisa?, ?e szuka darmowej nawigacji

    nie ma takiej nawigacji

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 30. Data: 2011-09-27 14:05:22
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-27 14:39, G Nowak pisze:

    > Na tego adnroida musiales mocno gapic sie prez caly dzien bo moj przt
    > 'HSPA always on' i ok 45min gadania dziennie trzyma dwie doby jest to
    > model znany z kijowej baterii.

    procz tego ze always on to cokolwiek robil w tle?