  • Data: 2011-09-27 10:00:07
    Temat: Re: BlackBerry bez BIS
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 11:48:44 +0200, BAREK napisał(a):

    > W.G. chyba mało wie o BB, skoro twierdzi, że nie daje się on
    > synchronizować z PC i marny z niego telefon...

    uuu.. poważne problemy z rozumieniem tekstu pisanego widzę.

    > BB to telefon + duuużo więcej :-)

    telefon plus BIS/BES

    > Według mnie, to głównym kierunkiem rozwojowym Noki/przynajmniej pewnych
    > linii modelów jest pości za funkcjonalnością BB.
    > Może to wyglądać, że BB jest z tyłu, bo ma mniej efektowne i ładne
    > rozwiązania, ale BB działa a nie koniecznie błyszczy.

    zademonstruj np. Skype na BB albo wytłumacz dlaczego przy korzystaniu z
    bezpośredniego połączenia z internetem tak drastycznie spada żywotność
    baterii. Wskaż dobrą nawigację na BB lub wytłumacz jej brak.
    I na koniec może wytłumacz, dlaczego sam producent wlaśnie kompletnie
    zarzucił architekturę o której piszemy - bo to już obecnie jest rozwiązanie
    ze śmietnika.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński