eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBiuro Obsługi Klienta biznesowego Play - nie da się połączyć z PLAYa ! › Re: Biuro Obsługi Klienta biznesowego Play - nie da się połączyć z PLAYa !
  • Data: 2009-08-08 08:16:58
    Temat: Re: Biuro Obsługi Klienta biznesowego Play - nie da się połączyć z PLAYa !
    Od: Borafu <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ircys pisze:
    > On 7 Sie, 15:37, Borafu <b...@g...pl> pisze...
    >> Czy ktoś z Was zna sposób na połączenie z biurem obsługi klienta
    >> biznesowego (790 600 600, albo *600) z telefonu sieci PLAY?
    >> Próbowałem z 3 różnych telefonów i za każdym razem "Przepraszamy, podany
    >> numer nie istnieje". Ze stacjonarnego TPSA, Ery i Orange (Plusa nie
    >> próbowałem) nie ma problemów.
    >> Lekuchno wkurzające to jest.
    >
    > Chyba tylko z taryf biznesowych można się z nimi połączyć.
    > Ja łącze się bez problemu.
    > Może masz taryfę indywidualną?
    OK, tylko co zrobisz jak Ci ukradną telefon?
    Dookoła kilka osób z taryfami indywidualnymi PLAY, a Ty musisz biegać do
    budki telefonicznej bo biuro obsługi klienta indywidualnego nie przyjmie
    zgłoszenia, do biura obsługi klienta biznesowego sie nie dodzwonisz.
    Kupić sobie telefon w Orange, żeby móc zadzwonić do PLAY, w którym masz
    abonament?

    Dokładnie taki numer mieliśmy ostatnio w firmie. Ukradziono jeden
    telefon (abonament biznesowy) i z żadnego z 3 pozostałych (abonamenty
    "indywidualne" - zarejestrowane na tę samą firmę) nie dało się zgłosić
    kradzieży.


    Pozdro
    --
    Borafu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: