eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBiuro Obsługi Klienta biznesowego Play - nie da się połączyć z PLAYa ! › Re: Biuro Obsługi Klienta biznesowego Play - nie da się połączyć z PLAYa !
  • Data: 2009-08-08 10:37:23
    Temat: Re: Biuro Obsługi Klienta biznesowego Play - nie da się połączyć z PLAYa !
    Od: Piotr M <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Borafu pisze:

    >>> "Przepraszamy, podany numer nie istnieje".
    >>
    >> Tak ciezko to zrozumiec?
    >
    > Hmmm...
    > Czy tak ciężko zrozumiemć co napisałem w następnym zdaniu?
    > Dla ułatwienia zacytuję Ci je w całości:
    > "Ze stacjonarnego TPSA, Ery i Orange (Plusa nie próbowałem) nie ma
    > problemów"

    Jestem w Play od marca, także malutko, ale mam wrażenie że jak mają
    jakiś swój problem z połączeniem to walą taki komunikat "Przepraszamy,
    podany numer nie istnieje". Na pewno zdarza się to u mnie z raz na 2
    tyg. I wtedy nieraz muszę odpuścić sobie i z tym numerem
    (nieistniejącym) ponowić połączenie za kilkanaście minut a nieraz
    wystarczy za drugim razem i jest ok.

    Może play czaruje, jest numer, nie ma numeru, jest numer...

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: