-
81. Data: 2010-05-02 21:55:27
Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
Od: Olek <a...@d...pl>
On 2010-05-02 16:26, CUT wrote:
> Np 3-cylindrowy Smart V6, niecałe 1,4l Bi-Turbo od Brabusa ;p
:D
>
> Choć nie wiem czy się łapie bo ma tylko 172KM :(
jak złapie pozostałe cylindry to może się załapie :)
-
82. Data: 2010-05-02 22:32:47
Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 02 May 2010 16:26:53 +0200, CUT <C...@C...pl> wrote:
> Choć nie wiem czy się łapie bo ma tylko 172KM :(
Nie, bo nie ma ponad metra błękitno-rdzawej maski ;>
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
83. Data: 2010-05-02 22:33:19
Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 02 May 2010 19:18:49 +0200, Karolek <d...@o...pl>
wrote:
> Pewnie chcial napisac 6V :>
Nienie. Ten smark był V6. Jak Granada.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
84. Data: 2010-05-02 22:34:01
Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Tomek" <b...@o...pl> wrote in message news:hrk5g4$jh2$1@news.onet.pl...
>> wybacz, ale 1.3 benzyna 75 koni do demonów nie należy, więc po co ten
>> obrotomierz to ja nie wiem... Jeździj sobie z tym obrotomierzem jak już
>> go masz, optymalnie dobierz sobie obroty na słuch...
>> Ja jeździłem autami 2.0 115 i 2.6 150 kucy i jazda spokojna to była do
>> 2-2,5 tyś obrotów i zmiana biegu. Nie wiem jak u Ciebie. Pewnie moment
>> gówniany więc trzeba będzie pewnie podciągnąć do 3 tyś.
>
>
> Ale furami jeździłeś
> 135 koni to ma moja rodzinna Nubira :)
Jego autka nie miały nawet koni tylko kucyki, takie dla dzieci :-)
p.s. Cienka ta Twoja nubira...
-
85. Data: 2010-05-02 22:37:22
Temat: Re: Biegi a prędko?ć jazdy.
Od: Olek <a...@d...pl>
On 2010-05-02 12:10, J.F. wrote:
> Na wiekszym wyglada to tak:
> jedynka , wrrrrrr, dwójka, wrrrrrrr pym pym - kto q* wlaczyl odciecie,
> przeciez ja sie dopiero rozpedzam ;)
>
> J.
odcięcie to pewnie przez żabie udka w dolocie :)
-
86. Data: 2010-05-02 22:37:59
Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"CUT" <C...@C...pl> wrote in message news:4bdd8bae$1@news.home.net.pl...
> W dniu 2010-05-02 16:19, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
>> Wg. mądrości tej grupy:
>> - nie producenta na f...
>> - co najmniej - 200 KM...
>> - minimum 2 turbosprężarki...
>> - napędzający koniecznie tylko tylną oś...
>
> Np 3-cylindrowy Smart V6, niecałe 1,4l Bi-Turbo od Brabusa ;p
>
> Choć nie wiem czy się łapie bo ma tylko 172KM :(
Jak już miałbym wybierać to bym wolał mieć te 172KM bez żadnego turbo...
Z turbo się kijowo jeździ.
-
87. Data: 2010-05-02 22:38:01
Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2010-05-02, Wojciech Smagowicz [ZIWK] <w...@o...pl> wrote:
>>> Zapewne przełożenia skrzyni są ustawione tak, aby na poszczególnych
>>> biegach optymalne obroty były w pobliży zwyczajnie używanych szybkości.
>>> czyli np.
>>> 3 bieg - ok 2.000 obrotów i 50 km/h
>>> 4 bieg - ---,,--- ,, i 90 km/h
>>
>> Nie zaniżyłeś przypadkiem o jeden bieg?
>>
> Możliwe - nie dam sobie ręki obciąć.
> Dałem przykład "z głowy" - nie pamiętając jak to może być w 206...
> daaaawno nie jeździłem benzynką :(
Znane mi samochody mają tak zestopniowane skrzynie, że do turlania się
można zapiąć czwórkę przy ok. 55km/h i piątkę przy około 75km/h.
Oczywiśćie sensowne przyspieszanie to dwa biegi niżej...
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
-
88. Data: 2010-05-02 22:40:17
Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
Od: "P_ablo" <o...@o...pl>
Użytkownik "Kierowca" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
news:4bdd427c$0$17090$65785112@news.neostrada.pl...
>>>
> A Twoim zdaniem nie-gówniany silnik to jaki?
>
jakas fau usema
--
Picasso
-
89. Data: 2010-05-02 22:42:57
Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Kierowca" <a...@m...pl> wrote in message
news:4bdd4dfd$0$2587$65785112@news.neostrada.pl...
> Kiedyś, w Fiacie 126 biegi przypisane do poszczególnych prędkości
> były zaznaczone na szybkościomierzu.
Naprawdę?? A to ciekawe...
Przecież na innym biegu będziesz jechał 40km/h pod górkę
zapakowany z bagażami i całą rodziną a na innym biegu
będziesz pomykał po prostej z pustą budą...
Raczej na Twoim miejscu wziąłbym sobie jedną godzinę lekcyjną
z instruktorem jazdy, wsiadł z nim za kółko i poprosił aby ci przypomniał
jak się jeździ autem... Potem już będziesz kierował się słuchem.
Nie ma czegoś takiego jak przypisanie na stałe prędkości do biegu.
Pustym autem spokojnie ruszysz z miejsca na dwójce, więc mógłbyś
napisać że dwójka od 0km/h ale zapakowanym już nie ruszysz...
Generalna zasad jest raczej taka że jak auto rozpędzasz/przyspieszasz
to przy tej samej prędkości wybierasz niższy bieg - jak tylko toczysz
się na prostej to mimo że masz tylko 40km/h możesz mieć 5-tkę...
-
90. Data: 2010-05-03 00:28:12
Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>
Dnia 02.05.2010 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
> Z turbo się kijowo jeździ.
A z jakiego konkretnie powodu?
--
Jacek "AMI" Rudowski