  • 81. Data: 2010-05-02 21:55:27
    Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-02 16:26, CUT wrote:

    > Np 3-cylindrowy Smart V6, niecałe 1,4l Bi-Turbo od Brabusa ;p

    :D

    > Choć nie wiem czy się łapie bo ma tylko 172KM :(

    jak złapie pozostałe cylindry to może się załapie :)

  • 82. Data: 2010-05-02 22:32:47
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 02 May 2010 16:26:53 +0200, CUT <C...@C...pl> wrote:

    > Choć nie wiem czy się łapie bo ma tylko 172KM :(

    Nie, bo nie ma ponad metra błękitno-rdzawej maski ;>

    r.
    _____________

  • 83. Data: 2010-05-02 22:33:19
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 02 May 2010 19:18:49 +0200, Karolek <d...@o...pl>
    wrote:

    > Pewnie chcial napisac 6V :>

    Nienie. Ten smark był V6. Jak Granada.

    r.
    _____________

  • 84. Data: 2010-05-02 22:34:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <b...@o...pl> wrote in message news:hrk5g4$jh2$1@news.onet.pl...

    > Ale furami jeździłeś
    > 135 koni to ma moja rodzinna Nubira :)

    Jego autka nie miały nawet koni tylko kucyki, takie dla dzieci :-)

    p.s. Cienka ta Twoja nubira...

  • 85. Data: 2010-05-02 22:37:22
    Temat: Re: Biegi a prędko?ć jazdy.
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-02 12:10, J.F. wrote:

    > Na wiekszym wyglada to tak:
    > jedynka , wrrrrrr, dwójka, wrrrrrrr pym pym - kto q* wlaczyl odciecie,
    > przeciez ja sie dopiero rozpedzam ;)
    >
    > J.

    odcięcie to pewnie przez żabie udka w dolocie :)

  • 86. Data: 2010-05-02 22:37:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "CUT" <C...@C...pl> wrote in message news:4bdd8bae$1@news.home.net.pl...

    > Np 3-cylindrowy Smart V6, niecałe 1,4l Bi-Turbo od Brabusa ;p
    >
    > Choć nie wiem czy się łapie bo ma tylko 172KM :(

    Jak już miałbym wybierać to bym wolał mieć te 172KM bez żadnego turbo...
    Z turbo się kijowo jeździ.

  • 87. Data: 2010-05-02 22:38:01
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-02, Wojciech Smagowicz [ZIWK] <w...@o...pl> wrote:

    > Możliwe - nie dam sobie ręki obciąć.
    > Dałem przykład "z głowy" - nie pamiętając jak to może być w 206...
    > daaaawno nie jeździłem benzynką :(

    Znane mi samochody mają tak zestopniowane skrzynie, że do turlania się
    można zapiąć czwórkę przy ok. 55km/h i piątkę przy około 75km/h.
    Oczywiśćie sensowne przyspieszanie to dwa biegi niżej...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 88. Data: 2010-05-02 22:40:17
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Kierowca" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A Twoim zdaniem nie-gówniany silnik to jaki?

    jakas fau usema

    --
    Picasso

  • 89. Data: 2010-05-02 22:42:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kierowca" <a...@m...pl> wrote in message
    > Kiedyś, w Fiacie 126 biegi przypisane do poszczególnych prędkości
    > były zaznaczone na szybkościomierzu.

    Naprawdę?? A to ciekawe...

    Przecież na innym biegu będziesz jechał 40km/h pod górkę
    zapakowany z bagażami i całą rodziną a na innym biegu
    będziesz pomykał po prostej z pustą budą...

    Raczej na Twoim miejscu wziąłbym sobie jedną godzinę lekcyjną
    z instruktorem jazdy, wsiadł z nim za kółko i poprosił aby ci przypomniał
    jak się jeździ autem... Potem już będziesz kierował się słuchem.

    Nie ma czegoś takiego jak przypisanie na stałe prędkości do biegu.
    Pustym autem spokojnie ruszysz z miejsca na dwójce, więc mógłbyś
    napisać że dwójka od 0km/h ale zapakowanym już nie ruszysz...

    Generalna zasad jest raczej taka że jak auto rozpędzasz/przyspieszasz
    to przy tej samej prędkości wybierasz niższy bieg - jak tylko toczysz
    się na prostej to mimo że masz tylko 40km/h możesz mieć 5-tkę...

  • 90. Data: 2010-05-03 00:28:12
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 02.05.2010 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > Z turbo się kijowo jeździ.