  • 31. Data: 2011-07-01 14:34:01
    Temat: Re: Bezstresowe wychowanie
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 01/07/2011 13:32, Wojtek Borczyk wrote:

    > Abstrahując od tego na ile kara więzienia (w obecnym wydaniu) jest
    > skuteczna w resocjalizacji przestępców-recydywistów, to trzeba przyznać,
    > że wielu "szarych obywateli" powstrzymuje się przed popełnieniem
    > przestępstwa głównie w obawie przed tym, żeby właśnie do pierdla nie
    > trafić ;-)

    Tak samo, jak wielu "szarych obywateli" nie zabiera rodzicom samochodu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 32. Data: 2011-07-01 14:35:07
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-01 14:08, DoQ pisze:
    > Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje, poczytaj definicję bezstresowego
    > wychowania a później zabierz głos.

    I tak sobie uroiłeś że właśnie w ten sposób, według tej definicji
    wychowywano tego 15 latka ? Znasz tych rodziców, rozmawiałeś z nimi i
    wiesz że oni tak wychowywali swoje dziecko które wyrosło na idiotę i
    bandytę. Nie bardzo wiadomo co chcesz udowodnić więc zgadywałem w ciemno
    że pewnie wychowywanie przez bicie jako jedyną skuteczną metodę.

  • 33. Data: 2011-07-01 14:36:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2011 14:35, Excite pisze:

    > bandytę. Nie bardzo wiadomo co chcesz udowodnić więc zgadywałem w ciemno
    > że pewnie wychowywanie przez bicie jako jedyną skuteczną metodę.

    Nie mierz wszystkich swoją miarą, to że dostawałeś o byle co łomot nie
    oznacza że każdy to popiera.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 34. Data: 2011-07-01 14:38:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2011 14:29, kamil pisze:

    > Ależ Excite zadał świetne pytanie - skąd wiesz, w jaki sposób ten
    > chłopak był wychowywany? Na podstawie dwóch akapitów z wiadomości chyba
    > tylko CSI stworzy profil psychologiczny.

    Jeśli dla ciebie ta "zagadka" wymaga zatrudnienia ekipy CSI to gratuluje
    inteligencji.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 35. Data: 2011-07-01 14:39:33
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Fri, 1 Jul 2011, kamil wrote:

    > Tak samo, jak wielu "szarych obywateli" nie zabiera rodzicom samochodu.

    Dlatego wcale nie twierdzę, że akurat w tym konkretnym przypadku
    delikwent był "bezstresowo wychowywany". Twierdzę jedynie, że takie
    wychowanie sprzyja podobnym zachowaniom :)

    W.

  • 36. Data: 2011-07-01 14:41:17
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Axel wrote:

    > "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    >
    > Ja wychowalem jedno (wlasnie zostalo magistrem), a drugie wychowuje.
    > I zgadzam sie z tym, co Wojtek napisal.

    A bo z tym się nie zgadzają tylko rodzice którzy mają dzieci nie
    starsze niż 2 lata ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 37. Data: 2011-07-01 14:48:29
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-01 14:36, DoQ pisze:
    > Nie mierz wszystkich swoją miarą, to że dostawałeś o byle co łomot nie
    > oznacza że każdy to popiera.

    Teraz masz urojenia o moim dzieciństwie ? To się leczy więc proponuje
    pl.sci.medycyna i tam opisuj swoje kolejne urojenia, może ktoś pomoże ci
    sobie z tym poradzić.

  • 38. Data: 2011-07-01 14:50:09
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.07.2011 14:25, DoQ pisze:

    > To są chyba jakieś BOTy zerojedynkowe ;)

    Oooo... Take coś jak "Bit" z TRON-a ;)

  • 39. Data: 2011-07-01 14:52:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2011 14:48, Excite pisze:

    > Teraz masz urojenia o moim dzieciństwie ? To się leczy więc proponuje
    > pl.sci.medycyna i tam opisuj swoje kolejne urojenia, może ktoś pomoże ci
    > sobie z tym poradzić.

    Już ci to wyjaśniano. Jeśli wychowywaniem są wg. ciebie jedynie dwie
    opcje tj. katowanie albo "róbta co chceta", oznacza to że mogłeś przeżyć
    w dzieciństwie jakąś traumę.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 40. Data: 2011-07-01 14:56:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2011 14:50, Andrzej Ława pisze:

    > Oooo... Take coś jak "Bit" z TRON-a ;)

    :D
    ATSD zobacz jak to jest - przysłowiowe uderz w stół.. jedni zrozumieli
    doskonale, inni widzą na wspak - katowanie i tortury.

    Pozdrawiam
    Paweł