eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBezpieczna prędkość, czyli jaka?Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feed
    er1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!new
    shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 14 Feb 2014 12:55:42 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
    In-Reply-To: <ldjn4k$hhd$1@wieslauf.sub.de>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1402141243060.2472@quad>
    References: <ldj2o2$rfu$1@news.task.gda.pl>
    <52fd2c04$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldjb5r$84v$1@news.task.gda.pl>
    <1u2y1mp7la3e4$.3n0b0jk2mv4f$.dlg@40tude.net>
    <ldjn4k$hhd$1@wieslauf.sub.de>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 32
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1392379414 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2227 83.15.167.123:62659
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524028
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 14 Feb 2014, Pawel O'Pajak wrote:

    > Powitanko,

    Wzajem, acz wrotki brak ;) (sugeruję że to niżej nie moje)

    >> Może się zdziwisz, ale możliwości techniczne pokonania zakrętu wcale
    >> nie są jedynym czynnikiem determinującym ograniczenie. I o ile nad 40
    >> tutaj można się zastanawiać, o tyle nad 110 już nie. To czysty idiotyzm
    >> spowodowany brakiem wyobraźni.
    >
    > Tak, tylko ze ktos bez wyobrazni ma w dupie znaki niezaleznie od limitu.
    > Przede wszystkim mowimy o znakach informujacych o MAKSYMALNEJ dopuszczalnej
    > predkosci. Nie minimalnej, nie zalecanej, tylko maksymalnej.
    > Ta predkosc powinna byc taka, z jaka jest w stanie bezpiecznie jechac
    > w pelni sprawny psychofizycznie czlowiek dobrym, sprawnym technicznie
    > samochodem w doskonalych warunkach atmosferycznych.

    Ale "mlodz" pisał o czym innym.
    O tym, że jest sobie dajmy na to zakręt. I dajmy na to "40".
    W pełni sprawny itede człowiek jest w stanie przejechać go ze 110.
    Setki razy tak się da - i nic.
    A trzysta siedemdziesiąty czwarty raz okazuje się, że za zakrętem
    jest w połowie wysunięty z pola na jezdnię traktor z przyczepą.

    Pytanie, czy warunki "dla w pełni sprawnego" powinny być z traktorem
    czy bez.
    I czy w razie traktora powinny przewidywać zwalnianie czy awaryjne
    hamowanie, które z definicji powinno być "awaryjne", a nie planowane
    przy spodziewanym zdarzeniu.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: