-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feed
er1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!new
shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 14 Feb 2014 12:55:42 +0100
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
In-Reply-To: <ldjn4k$hhd$1@wieslauf.sub.de>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1402141243060.2472@quad>
References: <ldj2o2$rfu$1@news.task.gda.pl>
<52fd2c04$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
<ldjb5r$84v$1@news.task.gda.pl>
<1u2y1mp7la3e4$.3n0b0jk2mv4f$.dlg@40tude.net>
<ldjn4k$hhd$1@wieslauf.sub.de>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 32
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1392379414 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2227 83.15.167.123:62659
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524028
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 14 Feb 2014, Pawel O'Pajak wrote:
> Powitanko,
Wzajem, acz wrotki brak ;) (sugeruję że to niżej nie moje)
>> Może się zdziwisz, ale możliwości techniczne pokonania zakrętu wcale
>> nie są jedynym czynnikiem determinującym ograniczenie. I o ile nad 40
>> tutaj można się zastanawiać, o tyle nad 110 już nie. To czysty idiotyzm
>> spowodowany brakiem wyobraźni.
>
> Tak, tylko ze ktos bez wyobrazni ma w dupie znaki niezaleznie od limitu.
> Przede wszystkim mowimy o znakach informujacych o MAKSYMALNEJ dopuszczalnej
> predkosci. Nie minimalnej, nie zalecanej, tylko maksymalnej.
> Ta predkosc powinna byc taka, z jaka jest w stanie bezpiecznie jechac
> w pelni sprawny psychofizycznie czlowiek dobrym, sprawnym technicznie
> samochodem w doskonalych warunkach atmosferycznych.
Ale "mlodz" pisał o czym innym.
O tym, że jest sobie dajmy na to zakręt. I dajmy na to "40".
W pełni sprawny itede człowiek jest w stanie przejechać go ze 110.
Setki razy tak się da - i nic.
A trzysta siedemdziesiąty czwarty raz okazuje się, że za zakrętem
jest w połowie wysunięty z pola na jezdnię traktor z przyczepą.
Pytanie, czy warunki "dla w pełni sprawnego" powinny być z traktorem
czy bez.
I czy w razie traktora powinny przewidywać zwalnianie czy awaryjne
hamowanie, które z definicji powinno być "awaryjne", a nie planowane
przy spodziewanym zdarzeniu.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.14 13:14 Marcin N
- 14.02.14 13:17 sqlwiel
- 14.02.14 14:00 Budzik
- 14.02.14 15:34 sqlwiel
- 14.02.14 16:06 Marcin N
- 14.02.14 17:27 BUNIEK
- 14.02.14 17:44 Budzik
- 14.02.14 17:51 sqlwiel
- 14.02.14 18:09 sqlwiel
- 14.02.14 18:50 Cavallino
- 14.02.14 19:00 Budzik
- 14.02.14 19:25 J.F
- 14.02.14 23:17 Gotfryd Smolik news
- 14.02.14 22:59 Gotfryd Smolik news
- 15.02.14 00:59 Rafał \"SP\" Gil
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=