  • Data: 2014-02-13 22:06:04
    Temat: Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-13 19:26, anacron pisze:
    > Nikt nie zaprzeczy, że twn. bezpieczna prędkość zależna jest od wielu
    Na bezpieczeństwo ma wpływ wiele czynników. Mądrzy ludzie twierdzą, że
    do poprawy bezpieczeństwa trzeba działań systemowych, a te są kosztowne
    i wymagają wiedzy i umiejętności a z tym u nas jest, jak jest.
    Najłatwiej uczepić się tylko jednego czynnika i tym się onanizować bez
    przerwy i na okrągło, a na drogach jak było, tak będzie.
    Z tą bezpieczną prędkością jest jak z noszeniem kasku na budowie.
    Za płotem miałem dość dużą państwową budowę i miałem okazję zaobserwować:
    Na pierwszej zmianie wszyscy noszą kaski (nawet w zimie kask na czapkę)
    i nawet przy pracach na trawniku - zapewne dla ochrony przed ptakami w
    locie. Nie wykonuje się żadnych prac na wysokości. Inspektor BHP
    zadowolony i wszyscy wokoło.
    Na drugiej zmianie kaski noszą tylko niektórzy. Na wysokościach odbywa
    się kaskaderka. Inspektor BHP w domku po obiedzie odpoczywa.
    Te kaski to podobny fetysz, jak "bezpieczna prędkość".
    Jacek