-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
eer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.
com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02
.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
for-mail
Date: Thu, 13 Feb 2014 20:25:12 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
References: <ldj2o2$rfu$1@news.task.gda.pl>
<52fd14fe$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <52fd14fe$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 35
Message-ID: <52fd1c5a$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1392319578 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2223 109.241.238.172:62146
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2215
X-Received-Body-CRC: 341943778
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523917
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-13 19:54, Marcin N pisze:
> W dniu 2014-02-13 19:26, anacron pisze:
(...)
>> krotnością prędkości pierwszego. Pytanie, dla kogo wyznaczane są więc
>> ograniczenia prędkości? Dla 80 letniej, niedowidzącej i niedosłyszącej
>> pani, która w całym swoim życiu pokonała może 1000 km samochodem i do
>> tego boi się jeździć?
>
> Powinny być wyznaczane dla dla przeciętnego kierowcy samochodu osobowego
> w dobrych warunkach drogowych.
Fajna definicja - proponuję więc 120km/h w miastach.
> W Polsce uwielbia się je wyznaczać dla samochodu ciężarowego w czasie
> deszczu,
Nie, punktem odniesienia jest Star 66 z przyczepą.
> po czym łapie się za przekraczanie prędkości samochody osobowe
> w słoneczne dni.
Nie wiem czy wiesz, ale wtedy jest właśnie najwięcej wypadków.
Twój tok myślenia doskonale potwierdza ten mechanizm.
> W deszczowe nikomu nie chce się moknąć. Poza tym
> kierowcy sami z siebie jadą wolniej, bo nie są idiotami i bez znaków też
> sobie radzą z prędkością.
Jasne, dziwnym trafem w piękne słoneczne dni sobie nie radzą, choć
znaki są i ograniczenie administracyjne również:>
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.14 20:57 Budzik
- 13.02.14 21:15 anacron
- 13.02.14 21:33 ToMasz
- 13.02.14 21:50 anacron
- 13.02.14 22:06 Jacek
- 13.02.14 22:10 mlodz
- 14.02.14 01:14 Pawel O'Pajak
- 14.02.14 11:22 Adam
- 14.02.14 13:03 Gotfryd Smolik news
- 14.02.14 12:55 Gotfryd Smolik news
- 14.02.14 13:14 Marcin N
- 14.02.14 13:17 sqlwiel
- 14.02.14 14:00 Budzik
- 14.02.14 15:34 sqlwiel
- 14.02.14 16:06 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=