    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bezczelność sprzedających
    Date: Sat, 11 Dec 2010 10:48:14 +0100

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:idvg8k$ftg$1@news.onet.pl...

    > Kiedyś bardzo popularna metoda ;) do tego stopnia, że słyszałem o
    > "fachowcu" co podstawił beczkę kombiaka pod papiery od sedana i później
    > główkował jak tu zrobić zmianę nadwozia, bo ktoś tam się dopatrzył.
    > Kiedyś widziałem garbusa na papierach od bulika, garbusa na papierach od
    > VW Typ 3 - bo kto to tam będzie wiedział że VW 1500 typ1 i VW 1500 typ2 i
    > VW 1500 typ3 to zupełnie inne samochody :) i kto to wie że pierwsza
    > cyferka w numerze nadwozia to typ i dwójka w garbusie jakoś dziwnie
    > wyglądała :)

    Modne to bylo szczegolnie wtedy, kiedy nie mozna bylo sprowadzac samochodow
    starszych niz 10 lat. W prasie bylo mnostwo oglosen "na bialych tablicach".
    Zorientowany wiedzial co to (auto najczesciej z DE) i wiadomo po co sie to
    kupowalo. Czesto wlasciciel zardzewialego/spalonegp/powypadkowego dochodzil
    do wniosku, ze skoro juz robi przeszczep, to moze pokusic sie o
    przeszczepienie nieco nowszego modelu...
    Teraz nie ma to najmniejszego sensu a w razie wpadki problemy jak przy
    kradzionym! Kiedys mialem VW T2, auto uzywalem jakies 2 lata, dowiedzialem
    sie, ze jest przeszczepiony kiedy zlapali nastepnego wlasciciela
    prawdopodobnie na przegladzie. Ja mialem to "szczescie", ze przeglady
    robilem na tej samej stacji co ten, ktory sprzedal mnie ta swinie.
    Prawdopodobnie diagnosta znal temat i nie dociekal specjalnie co oznaczaja
    spawy wokolo pola numerowego :)

    --
    Picasso