  • Data: 2011-10-05 02:48:34
    Temat: Re: Bedzie rekord.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 4, 7:33 pm, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > We współczesnym  języku ta opcja nazywa się anarchia. Nie to żebym
    > mial coś przeciwko niej ale żyjemy w systemie. Ty też.

    Kazdy zyje w jakims systemie, ja ciesze sie, ze juz nie w polskim.

    > Więc wczuj się w sytuację wybierających.

    Zeby wybierac, to trzeba miec w czym, bo co to za wybor, jak nie
    kaczor, to donald duck czy tusk, jakos w ten desen.
    Po prostu, narod ma to, na co zasluzyl.
    Narod w ktorym, kazdemu wydaje sie, ze jest madrzejszy od innego a
    wszyscy durni, ze az nie do pojecia, ze tak mozna.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/