  • Data: 2011-10-05 14:41:30
    Temat: Re: Bedzie rekord.
    Od: marek augustynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A co z "wsiokiem" Pilsudskim, ktory twierdzil:
    > "Naród wspanialy, tylko ludzie kurwy."

    Nie potrafisz rozgraniczać. Piłsudski coś zrobił, a przy okazji mówił.

    > Litosciwie na tych kilku cytatach zaprzestane.

    Wątpię.

    > Napisz cos o "wsioku" Polsudskim, bo tak brzydko o "chrystusie
    > narodow" sie wyrazal.
    > Dzieki takim jak ty, obecna poskomusza esbecja, moze czuc znakomicie,
    > wsrod takich jak ty.

    Ja już ci powiedziałem, że mentalnie jesteś w PRL. Ty tylko to
    potwierdzasz.
    Dzięki takim jak ja komuch może pogadać z niekomuchem a esbek z nie
    esbekiem. Dzięki takim jak ja mamy święty spokój. A dzięki takim jak
    ty są albo katole albo esbecy, zawsze jest czarne i białe.

    > Jest duza szansa, ze dzieki takim jak ty, polska przestanie istniec,
    > podzielona miedzy niemcow i ruskich.

    Dzięki takim jak ja nie ma niemców i ruskich. Dzięki takim jak ja są
    ludzie. A dzięki takim jak ty są czerwoni, czarni i trójkolorowi.

    > Tak trzymaj - przynajmniej w koncu ktos madrzejszy, za morde bedzie
    > was trzymal i byc moze wtedy zrozumiesz jak bredziles.

    Ty byś bardzo chciał żeby ktoś kogoś za mordę trzymał. Wiem. Po prostu
    nie możesz przeżyć, jako trzymany za mordę w okresie swojej młodości,
    że ludzie mogą żyć jak chcą i gdzie chcą. Jesteś jak stary dewot,
    który nie może znieść jęków z zza ściany.

    > W takich podbramkowych sytuacjach jak obecne wybory, ujawniaja sie
    > postkomusze elementy nie pozwalajace oderwac sobie ryja od koryta i
    > tylko zastanawia mnie czy tacy jak ty, naleza do porzytecznych
    > idiotow, czy do nieswiadomych ruchanych w odbyt obywateli, czy tez do
    > ruchajacych dozynana watache?.

    Taki twój folklor i ja to rozumiem i doceniam, że mówisz co myślisz.
    Bo dzięki takim jak ja koloryt tego świata jest największą wartością.
    Uśmiechnij się.

    marek