  • Data: 2011-10-05 15:15:48
    Temat: Re: Bedzie rekord.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 5, 10:41 am, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Nie potrafisz rozgraniczać. Piłsudski coś zrobił, a przy okazji mówił.

    > Wątpię.

    Watpisz, ze nie bylo wiecej podobnych cytatow w tym ostatnim moim
    poscie?

    > Ja już ci powiedziałem, że mentalnie jesteś w PRL. Ty tylko to
    > potwierdzasz.
    > Dzięki takim jak ja komuch może pogadać z niekomuchem a esbek z nie
    > esbekiem. Dzięki takim jak ja mamy święty spokój. A dzięki takim jak
    > ty są albo katole albo esbecy, zawsze jest czarne i białe.

    Dzieki takim jak ja moga sobie dzisiaj pogadac tacy jak ty komuchy z
    niekomuchami.
    dziki takim jak ja, nikt cie do za takie gadanie nie wezmie na
    przsluchanie lub na "sciezke zdrowia".
    Dzeki takim jak ja mozesz dzisiaj swobodnie ipmutowac takim jak ja, ze
    podzielili jednolite dawniej spoleczenstwo na katoli i esbekow oraz na
    czarno i bialo.
    dawniej tak sobie szczesliwie zyli esbecy z katolami, ze
    przedstawicieli katolikow w bagaznikach wozili z tej przyjazni.
    Teraz, gdy tacy jak ja podzielili zaklocili te dawne porzadki, to
    nastapil podzal na katoli i esbekow i stalo sie nieszczescie, bo nie
    woza sie wzajemnie w bagaznikach.

    > Dzięki takim jak ja nie ma niemców i ruskich. Dzięki takim jak ja są
    > ludzie. A dzięki takim jak ty są czerwoni, czarni i trójkolorowi.

    Dziki takim jak ty nareszcie ruscy i polacy zaczna sie prawdziwie
    milowac, zaczna przebaczac i sami zaczna sie pchac w ramiona ras
    Putina za przykladem Donka, co zw angielskim kojarzy sie z oslem.
    Dzieki takim jak ja, ruscy poczuli sie podzieleni z polakami i w
    spokju sobie odeszli do swojego kraju.
    dzieki takim jak ty, pewnie do dzis by sie wzajemnie kochali ia tacy
    jak ty, do dzis dawali by im dupy bez mydla i nic by nie zrobili, zeby
    ruscy poczuli, ze nie sa mile widziani w roli okupanta.

    > Ty byś bardzo chciał żeby ktoś kogoś za mordę trzymał. Wiem. Po prostu
    > nie możesz przeżyć, jako trzymany za mordę w okresie swojej młodości,
    > że ludzie mogą żyć jak chcą i gdzie chcą. Jesteś jak stary dewot,
    > który nie może znieść jęków z zza ściany.

    Dzieki takim jak ja - przynajmniej oficjalnie - wlasnie nikt was za
    morde nie trzyma
    Wiem. Po prostu nie mozesz przezyc, ze tacy jak ja wytykaja takim jak
    ty, obecny oprtunizm, glupote, bo nie dospuszczam jednak sobie do
    glowy, ze tacy jak ty sa kolaborantami z tymi, ktorych tacy jak ja
    doprowadzili w koncu, do opuszczenia kraju.
    Jestes jak stary wspolpracownik albo jak urzyteczny idiota, ktory nie
    moze zniesc, ze tacy jak ja, doprowadzili do zlikwidowania dawnego
    rezimu.
    Zawsze jednak znajada sie tacy jak ty, ktorym to przeszkadza i nie
    moga zniesc prawdy.

    > Taki twój folklor i ja to rozumiem i doceniam, że mówisz co myślisz.
    > Bo dzięki takim jak ja koloryt tego świata jest największą wartością.
    > Uśmiechnij się.

    Zaesze tak byle i zawsze tak bedzie, ze bede mowil i pisal, co mysle,
    mimo ze takim jak ty nie bedzie to pasowac.
    Dzieki takim jak ja masz obecnie ten koloryt, bo tacy jak ty nie
    mieliby odwagi prawdy powiedziec a tym bardziej ruszyc dupe, aby sie
    nie nie narazic.
    Wlasnie dlatego moge sie teraz szczerze usmiechac i mam nadzieje, ze
    ty tez mozesz, bo jakos nie wierze, ze mozesz odzcuwac niesmak z
    powodu zmian, ktore nastapily, dzieki takim jak ja.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/