    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bedzie lepiej
    Date: Wed, 16 Jan 2013 00:27:31 +0100

    Powitanko,

    > Tak może mówić tylko ktoś nie mający pojęcia z czego wynikała ta nadwyżka.
    > A już związku pomiędzy pierwszą a drugą częścią tego zdania, może nie
    > dostrzegać tylko totalny ekonomiczny abnegat.
    > Wypisz wymaluj - wyborca PIS, więc wszystko się zgadza.

    Na PiS nigdy nie glosowalem, ale mimo to nie rozumiem. Zarobilem 1000zl,
    wydalem 1100. Ile mam dlugu?
    Zarobilem 1000zl, wydalem 900, ile mam nadwyzki?
    Zadania na podobnym poziomie trudnosci dzieci rozwiazuja w zerowce.
    Jakas inna matematyka obowiazuje w finansach? Oswiec mnie wszechwiedzacy
    z czego wynika nadwyzka i z czego wynika brak tejze jak nie z wydawania
    wiecej niz sie zarabia. Jesli sie nieracjonalnie wydaje pieniadze w
    sytuacji niepewnych dochodow, to sie robi zadluzenie. Wykaz, ze sie
    myle, czekam niecierpliwie, mozesz do swojej kompromitacji dolozyc jakis
    nietrafiony komentaz o PiSie, bedzie glupio, ale przynajmniej zabawnie.
    Tylko blagam, nie pisz, ze kryzys swiatowy (tzn obowiazujacy w tych
    krajach swiata, ktore o kryzysie wiedza, bo np. Chiny, Korea, Indie nic
    o tym nie wiedza) ze on, ten kryzys to panie tak znienacka, nagle, jak
    grom z jasnego nieba. Jesli ja, geolog z wyksztalcenia, a elektronik z
    zawodu o tym, ze ida ciezkie czasy wiedzialem, a Minister Finansow -
    absolwent London School of Economics and Political Science tego nie
    wiedzial, to albo to kiepska uczelnia, albo absolwent tejze powinien
    zajac sie czyms innym, co dla odmiany mu lepiej wychodzi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa