eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBebny a tarczeRe: Bebny a tarcze
  • Data: 2011-08-07 22:34:07
    Temat: Re: Bebny a tarcze
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 07-08-2011 22:17, ..:maniek:.. pisze:
    > tak grosze..tylko pomnoz te grosze przez miliony egzemplarzy danego modelu,
    > w kazdym modelu masz przynajmniej 4 takie sprezynki, niech sprezynka
    > kosztuje 1zl to da ci to juz 4mln zl..do tego dodaj sobie pracochlonnosc
    > montazu (bebny sklada sie przewaznie recznie), zas montaz tarczowek z uwagi
    > na prostote konstrukcji bez problemu moze sie odbywac na zautomatyzowanej
    > linii - co w dzisiejszych czasach jest chyba najwazniejsze... teraz sobie to
    > wszystko pododawaj i zobacc co w efekcie wyjdzie taniej :-)

    Nadal nie rozumiem, dlaczego jedynym powodem miałaby być cena. Zawsze
    sądziłem, że do "mocniejszych" aut montuje się tarcze.

    Przykładem jest ten sam model (Honda Civic 5D rocznik modelowy '95, VI
    generacja), w którym w wersji słabszej (1.4, 90 KM) są bębny, a w wersji
    mocniejszej (1.6, 113 KM) - tarcze. Poza tym to samo nadwozie i nieco
    uboższe wyposażenie w wersji 1.4.

    Podobnie można zaobserwować w innej perspektywie. Samochody segmentu A
    (wszelkie Tico, Corsy, Pandy, itp.) mają bębny, przynajmniej w
    podstawowych gamach silników i wyposażenia. Na drugim końcu, samochody z
    wyższych klas - wyłącznie tarcze.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: