  • Data: 2011-05-27 20:27:57
    Temat: Re: Bateria do tel. MyPhone 8810 TV
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zlotowinfo" napisał:

    > popytaj sprzedawców allegrowych

    Mhm...
    Do Wigilii daleko, a tylko wtedy bydło mówi ludzkim głosem.
    W pozostałe dni wygląda to mniej więcej tak:

    "Chcę kupić telefon, wysyłam czasem proste maile o treści:

    czy jest karta gwarancyjna i rachunek?
    ile jest jeszcze gwarancji/czy udzielasz gwarancji?
    jakieś wady nie wymienione w opisie?
    czy akcesoria są oryginalne?
    masz pudełko do niego (zgodny IMEI)?
    podeślij więcej fotek na ...

    I co dostaję?

    (...) Proszę czytać opis aukcji - tam jest wszystko napisane.(...)

    (...) Nie mam nic z niżej wymienionych, nie daje żadnej gwarancji, nie
    mam pudełka, ładowarka jest od nokii telefon jest przywieziony z anglii,
    jak by były jakieś wady wymieniłbym je w opisie i nie sprzedam Ci tego
    telefonu bo za bardzo zrzędzisz już na starcie.(...)

    (...) Kradziony nie jest, ale za to wlasnie ze strasznie dupe zawracasz
    i doszukujesz sie dziury w dupie nie przedam Ci go, chcesz pudełko i
    gwarancje niesetety musisz wybulić 1200zł(...)"

    http://groups.google.com/group/alt.pl.allegro/browse
    _thread/thread/86220659ba471093

    JoteR