  • Data: 2011-05-27 22:24:12
    Temat: Re: Bateria do tel. MyPhone 8810 TV
    Od: "sułtan kosmitów" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in news:irp1gm$k0v$1@inews.gazeta.pl:

    > "Chcę kupić telefon, wysyłam czasem proste maile o treści:
    >
    > czy jest karta gwarancyjna i rachunek?
    > ile jest jeszcze gwarancji/czy udzielasz gwarancji?
    > jakieś wady nie wymienione w opisie?
    > czy akcesoria są oryginalne?
    > masz pudełko do niego (zgodny IMEI)?
    > podeślij więcej fotek na ...
    >
    > I co dostaję?

    I bardzo dobrze, tepy fiucie. Tez mnie tacy kretyni jak ty wkurwiaja.
    Wystawiam cos, opisuje co jest w zestawie i zawsze sie znajdzie jakis debil
    ktory bedzie wypytywal o cos co jest juz napisane. A wiec kurwa idioto wbij
    sobie do swojej tepej pizdy:

    > czy jest karta gwarancyjna i rachunek?

    A jest coś napisane o karcie i rachunku? Skoro nie ma to NIE.

    > ile jest jeszcze gwarancji/czy udzielasz gwarancji?

    A napisalem ze udzielam gwarancji? Skoro nie napisalem to nie udzielam.

    > czy akcesoria są oryginalne?

    A napisane ze sa nieoryginalne tepy fiucie?

    > masz pudełko do niego (zgodny IMEI)?

    A masz napisane ze jest? Jak nie to znaczy ze NIE downie.

    > podeślij więcej fotek na ...

    Zrob mi gale z polykiem, nie jestes kurwa na bazarze, bierzesz albo
    wypierdalaj

    aha i jeszcze sie kurwa koniecznie zapytaj czy jest odbior osobisty mimo,
    ze masz zaznaczona tylko wysylke.