-
111. Data: 2013-06-09 19:00:05
Temat: Re: Bateria
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 9 Jun 2013 11:52:53 -0500, Pszemol napisał(a):
> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>>> Nie wiem ile prądu żrą inne telefony ale ja z iPhone4 nie miałem
>>> nigdy takich problemów i aktualnie ładuję w aucie jednocześnie
>>> iPhone4 i iPhone5 mojej ładniejszej połówki właśnie taką metodą.
>>
>> a jedziesz z wlaczona nawigacja na obu ?
>
> W USA mamy takie ograniczone samochody :-) że jedno auto może
> jechać tylko w jednym kierunku i zwykle wystarcza jedna nawigacja :-)))
A to na ip5 nie ma lepszej nawigacji niz na ip4 ? :-P
I na ajfona nie ma dziesieciu nawigacji do wyboru ? :-P
J.
-
112. Data: 2013-06-09 20:52:52
Temat: Re: Bateria
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:qdxtzpm1xr7r.9sp8x40d7952.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 9 Jun 2013 11:52:53 -0500, Pszemol napisał(a):
>> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>>>> Nie wiem ile prądu żrą inne telefony ale ja z iPhone4 nie miałem
>>>> nigdy takich problemów i aktualnie ładuję w aucie jednocześnie
>>>> iPhone4 i iPhone5 mojej ładniejszej połówki właśnie taką metodą.
>>>
>>> a jedziesz z wlaczona nawigacja na obu ?
>>
>> W USA mamy takie ograniczone samochody :-) że jedno auto może
>> jechać tylko w jednym kierunku i zwykle wystarcza jedna nawigacja :-)))
>
> A to na ip5 nie ma lepszej nawigacji niz na ip4 ? :-P
>
> I na ajfona nie ma dziesieciu nawigacji do wyboru ? :-P
Nie wiem skąd te pytania w kontekście używania dwu nawigacji JEDNOCZEŚNIE?
Owszem, nawigacja Apple na iP5 jest lepsza bo daje na bieżąco istrukcje
słowne o skrętach i przesuwa mapę aby Twoja aktualna pozycja GPS była
w centrum mapy - na iP4 ten sam program chyba dlatego że ma słabszy
procesor, daje tylko statyczny routing: pokazuje na mapie kilka tras i
tablice
drogowskazów które możesz łatwo "przewijać" palcem w lewo-prawo ale
mapa nie jest na żywo aktualizowana w czasie jazdy (niebieska kropka
reprezentująca Twoją lokalizację się aktualizuje ale mapa się nie przesuwa)
ani nie ma głosowych instrukcji.
Co do różnych nawigacji to oczywiście jest ich sporo - od komercyjnych
wersji applikacji symulujących samochodowe GPSy (TomTom, Garmin)
po produkty mniej znanych producentów gdzie nawigacja jest dodatkiem
do aplikacji mapowej.
Tylko co to ma wspólnego z ładowarką? iPhone nie ma ujemnego bilansu
mocy gdzie w czasie długiej jazdy zabrakłoby mu prądu mimo podłączenia
do ładowarki w samochodzie... Mylisz iPhone z jakimiś niedopracowanymi
bublami gdzie ktoś nie pomyślał o wszystkim :-)
-
113. Data: 2013-06-10 11:24:19
Temat: Re: Bateria
Od: "Chris" <c...@s...pl>
Pszemol nabazgrał(a):
>>>>> Nie wiem ile prądu żrą inne telefony ale ja z iPhone4 nie miałem
>>>>> nigdy takich problemów i aktualnie ładuję w aucie jednocześnie
>>>>> iPhone4 i iPhone5 mojej ładniejszej połówki właśnie taką metodą.
>>>> a jedziesz z wlaczona nawigacja na obu ?
>>> W USA mamy takie ograniczone samochody :-) że jedno auto może
>>> jechać tylko w jednym kierunku i zwykle wystarcza jedna nawigacja :-)))
>> A to na ip5 nie ma lepszej nawigacji niz na ip4 ? :-P
>> I na ajfona nie ma dziesieciu nawigacji do wyboru ? :-P
> Nie wiem skąd te pytania w kontekście używania dwu nawigacji JEDNOCZEŚNIE?
Problem jest taki że tel zjada dużo więcej prądu jak jest włączona np.
navigacja. W pytaniu "chyba" chodziło o test ładowarki na odciążonych obu
telefonach a nie w trybie uśpienia gdzie zużycie prądu jest znikome.
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
114. Data: 2013-06-10 18:41:01
Temat: Re: Bateria
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Chris" <c...@s...pl> wrote in message
news:kp4603$m39$1@node1.news.atman.pl...
>>>> W USA mamy takie ograniczone samochody :-) że jedno auto może
>>>> jechać tylko w jednym kierunku i zwykle wystarcza jedna nawigacja :-)))
>>> A to na ip5 nie ma lepszej nawigacji niz na ip4 ? :-P
>>> I na ajfona nie ma dziesieciu nawigacji do wyboru ? :-P
>> Nie wiem skąd te pytania w kontekście używania dwu nawigacji
>> JEDNOCZEŚNIE?
>
> Problem jest taki że tel zjada dużo więcej prądu jak jest włączona np.
> navigacja. W pytaniu "chyba" chodziło o test ładowarki na odciążonych
> obu telefonach a nie w trybie uśpienia gdzie zużycie prądu jest znikome.
To jest oczywiste że telefon zjada więcej prądu w czasie pracy niż
w czasie uśpienia - nikt w to nie wątpi. Istotne jest jednak to, czy
bilans prądu w czasie ładowania jest dodatni czy ujemny, czyli czy
telefon pracujący z nawigacją bierze więcej energii niż ładowarka
jest w stanie na bieżąco dostarczyć. Jeśli bierze więcej to w czasie
pracy obserwujesz spadek naładowania baterii (bo brakujący prąd
idzie z baterii) a jeśli bierze mniej to w czasie pracy obserwujesz
narastanie ładowania baterii.
Nie zauważyłem w swoim telefonie aby ten bilans był ujemny,
niezależnie od tego co robię ze swoim iPhone4, a często gadam
godzinami na Skype, bateria dostaje ładowanie i jej nie ubywa
gdy telefon jest podłączony w samochodzie.
-
115. Data: 2013-06-10 19:01:40
Temat: Re: Bateria
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 9 Jun 2013 13:52:52 -0500, Pszemol napisał(a):
> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>>> W USA mamy takie ograniczone samochody :-) że jedno auto może
>>> jechać tylko w jednym kierunku i zwykle wystarcza jedna nawigacja :-)))
>> A to na ip5 nie ma lepszej nawigacji niz na ip4 ? :-P
>> I na ajfona nie ma dziesieciu nawigacji do wyboru ? :-P
>
> Nie wiem skąd te pytania w kontekście używania dwu nawigacji JEDNOCZEŚNIE?
> Owszem, nawigacja Apple na iP5 jest lepsza bo daje na bieżąco istrukcje
> słowne o skrętach i przesuwa mapę aby Twoja aktualna pozycja GPS była
> w centrum mapy - na iP4 ten sam program chyba dlatego że ma słabszy
> procesor, daje tylko statyczny routing: pokazuje na mapie kilka tras i
> tablice
Ale to najlepiej porownac majac obie nawigacje naraz wlaczone :-P
> Co do różnych nawigacji to oczywiście jest ich sporo - od komercyjnych
> wersji applikacji symulujących samochodowe GPSy (TomTom, Garmin)
No i znow - az sie chce porownac dwie naraz :-)
> Tylko co to ma wspólnego z ładowarką? iPhone nie ma ujemnego bilansu
> mocy gdzie w czasie długiej jazdy zabrakłoby mu prądu mimo podłączenia
> do ładowarki w samochodzie... Mylisz iPhone z jakimiś niedopracowanymi
> bublami gdzie ktoś nie pomyślał o wszystkim :-)
Ale czy aby na pewno jedna ladowarka moze zasilac dwa telefony naraz,
przy duzym poborze pradu ? :-)
-
116. Data: 2013-06-11 00:54:45
Temat: Re: Bateria
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:fgx5bfubfzz1$.1uxikffoet804.dlg@40tude.net...
> Ale czy aby na pewno jedna ladowarka moze zasilac dwa telefony
> naraz, przy duzym poborze pradu ? :-)
Teoretycznie nie ma powodów dla których podwójna miałaby
dawać mniej każdemu telefonowi niż pojedyncza daje - w gnieździe
zapalniczki samochodowej masz te 14V i 5A, dużo więcej niż 2x5V/2A.
Czy projektant ładowarki wziął to pod uwagę? To zależy od produktu...
-
117. Data: 2013-06-11 01:40:26
Temat: Re: Bateria
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 10 Jun 2013 17:54:45 -0500, Pszemol napisał(a):
> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>> Ale czy aby na pewno jedna ladowarka moze zasilac dwa telefony
>> naraz, przy duzym poborze pradu ? :-)
>
> Teoretycznie nie ma powodów dla których podwójna miałaby
> dawać mniej każdemu telefonowi niż pojedyncza daje - w gnieździe
> zapalniczki samochodowej masz te 14V i 5A, dużo więcej niż 2x5V/2A.
> Czy projektant ładowarki wziął to pod uwagę? To zależy od produktu...
Ale mu to o praktyce a nie o teorii :-)
Podlacz dwa ajfony, uruchom na obydwu po nawigacji on-line, zobacz jak
to sie skonczy :-)
J.
-
118. Data: 2013-06-11 02:21:19
Temat: Re: Bateria
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:1u0mn7n3yuhi8.qovygpfue217.dlg@40tude.net...
> Dnia Mon, 10 Jun 2013 17:54:45 -0500, Pszemol napisał(a):
>> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>>> Ale czy aby na pewno jedna ladowarka moze zasilac dwa telefony
>>> naraz, przy duzym poborze pradu ? :-)
>>
>> Teoretycznie nie ma powodów dla których podwójna miałaby
>> dawać mniej każdemu telefonowi niż pojedyncza daje - w gnieździe
>> zapalniczki samochodowej masz te 14V i 5A, dużo więcej niż 2x5V/2A.
>> Czy projektant ładowarki wziął to pod uwagę? To zależy od produktu...
>
> Ale mu to o praktyce a nie o teorii :-)
> Podlacz dwa ajfony, uruchom na obydwu po nawigacji on-line,
> zobacz jak to sie skonczy :-)
Ale co Ci ten test da w praktyce?
Jeśli o praktyce, to najpierw sprawdź czy możesz u siebie
kupić taką ładowarke jaką ja mam, bo przecież każda inna jest.
No chyba że twierdzisz że jest to niemożliwe aby taka ładowarka
zasiliła oba telefony i szukasz potwierdzenia/zaprzeczenia :-)
-
119. Data: 2013-06-11 11:01:29
Temat: Re: Bateria
Od: "Chris" <c...@s...pl>
Pszemol nabazgrał(a):
> "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
> news:kp4603$m39$1@node1.news.atman.pl...
>>>>> W USA mamy takie ograniczone samochody :-) że jedno auto może
>>>>> jechać tylko w jednym kierunku i zwykle wystarcza jedna
>>>>> nawigacja :-)))
>>>> A to na ip5 nie ma lepszej nawigacji niz na ip4 ? :-P
>>>> I na ajfona nie ma dziesieciu nawigacji do wyboru ? :-P
>>> Nie wiem skąd te pytania w kontekście używania dwu nawigacji
>>> JEDNOCZEŚNIE?
>> Problem jest taki że tel zjada dużo więcej prądu jak jest włączona np.
>> navigacja. W pytaniu "chyba" chodziło o test ładowarki na odciążonych
>> obu telefonach a nie w trybie uśpienia gdzie zużycie prądu jest znikome.
> To jest oczywiste że telefon zjada więcej prądu w czasie pracy niż
> w czasie uśpienia - nikt w to nie wątpi. Istotne jest jednak to, czy
> bilans prądu w czasie ładowania jest dodatni czy ujemny, czyli czy
> telefon pracujący z nawigacją bierze więcej energii niż ładowarka
> jest w stanie na bieżąco dostarczyć. Jeśli bierze więcej to w czasie
> pracy obserwujesz spadek naładowania baterii (bo brakujący prąd
> idzie z baterii) a jeśli bierze mniej to w czasie pracy obserwujesz
> narastanie ładowania baterii.
> Nie zauważyłem w swoim telefonie aby ten bilans był ujemny,
> niezależnie od tego co robię ze swoim iPhone4, a często gadam
> godzinami na Skype, bateria dostaje ładowanie i jej nie ubywa
> gdy telefon jest podłączony w samochodzie.
Bo problemem nie są telefony tylko ładowarki, te tanie są w 90% gówno warte
bo nie dadzą wystarczającego prądu do ładowania pod obciążeniem, miałem taką
kupiną na szybko gdzieś na wyjeździe bo mi orginalna padła i taniocha
ładowała tylko tel. bez obciążenia ale jak już odpaliłeś navi to bilans był
ujemny i moc bateri tylko spadała, wolniej niż noirmalnie ale spadała.
A że Chińczyk potrafi to widać na w/w linku :_)
http://fishki.net/comment.php?id=138357
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
120. Data: 2013-06-11 11:03:42
Temat: Re: Bateria
Od: "Chris" <c...@s...pl>
J.F. nabazgrał(a):
> Dnia Mon, 10 Jun 2013 17:54:45 -0500, Pszemol napisał(a):
>> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>>> Ale czy aby na pewno jedna ladowarka moze zasilac dwa telefony
>>> naraz, przy duzym poborze pradu ? :-)
>> Teoretycznie nie ma powodów dla których podwójna miałaby
>> dawać mniej każdemu telefonowi niż pojedyncza daje - w gnieździe
>> zapalniczki samochodowej masz te 14V i 5A, dużo więcej niż 2x5V/2A.
>> Czy projektant ładowarki wziął to pod uwagę? To zależy od produktu...
> Ale mu to o praktyce a nie o teorii :-)
> Podlacz dwa ajfony, uruchom na obydwu po nawigacji on-line, zobacz jak
> to sie skonczy :-)
Żeby nie mówić 2 x navi bo to nie wygodne :) jeden tel z navi a drugi
tablet z filmem na czas podróży dla pasażera.
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.