eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBateriaRe: Bateria
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bateria
    Date: Mon, 10 Jun 2013 11:41:01 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <kp4vak$d4f$1@dont-email.me>
    References: <komlj8$kb7$1@node2.news.atman.pl> <komm83$ks2$1@node2.news.atman.pl>
    <komtph$sj3$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@4...net>
    <kon8ug$8ck$1@node2.news.atman.pl> <kona0i$j59$1@node1.news.atman.pl>
    <koneb5$dha$1@node2.news.atman.pl> <konelr$o77$1@node1.news.atman.pl>
    <51af9aef$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <1m76o1ens2uc7$.8hrrd6vfi92a$.dlg@40tude.net>
    <51b0edf1$0$1447$65785112@news.neostrada.pl>
    <51b1b4bd$0$1248$65785112@news.neostrada.pl> <kovvf4$kbl$1@dont-email.me>
    <51b38738$0$1252$65785112@news.neostrada.pl> <kp2b83$dko$1@dont-email.me>
    <1w6k6wfbqclxg$.1w66854fcls6c$.dlg@40tude.net>
    <kp2bks$g70$1@dont-email.me> <q...@4...net>
    <kp2ilr$rd8$1@dont-email.me> <kp4603$m39$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 10 Jun 2013 16:36:36 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="154fbb6857a9e96c23ea3cb72d397f4c";
    logging-data="13455";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+7W4wde1ZsWeLC6vdXa5aK"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <kp4603$m39$1@node1.news.atman.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:6zZ8NORFLlVMxrVZSXYLyZxUfs4=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046583
    [ ukryj nagłówki ]

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    news:kp4603$m39$1@node1.news.atman.pl...
    >>>> W USA mamy takie ograniczone samochody :-) że jedno auto może
    >>>> jechać tylko w jednym kierunku i zwykle wystarcza jedna nawigacja :-)))
    >>> A to na ip5 nie ma lepszej nawigacji niz na ip4 ? :-P
    >>> I na ajfona nie ma dziesieciu nawigacji do wyboru ? :-P
    >> Nie wiem skąd te pytania w kontekście używania dwu nawigacji
    >> JEDNOCZEŚNIE?
    >
    > Problem jest taki że tel zjada dużo więcej prądu jak jest włączona np.
    > navigacja. W pytaniu "chyba" chodziło o test ładowarki na odciążonych
    > obu telefonach a nie w trybie uśpienia gdzie zużycie prądu jest znikome.

    To jest oczywiste że telefon zjada więcej prądu w czasie pracy niż
    w czasie uśpienia - nikt w to nie wątpi. Istotne jest jednak to, czy
    bilans prądu w czasie ładowania jest dodatni czy ujemny, czyli czy
    telefon pracujący z nawigacją bierze więcej energii niż ładowarka
    jest w stanie na bieżąco dostarczyć. Jeśli bierze więcej to w czasie
    pracy obserwujesz spadek naładowania baterii (bo brakujący prąd
    idzie z baterii) a jeśli bierze mniej to w czasie pracy obserwujesz
    narastanie ładowania baterii.
    Nie zauważyłem w swoim telefonie aby ten bilans był ujemny,
    niezależnie od tego co robię ze swoim iPhone4, a często gadam
    godzinami na Skype, bateria dostaje ładowanie i jej nie ubywa
    gdy telefon jest podłączony w samochodzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: