  • 21. Data: 2012-09-05 20:14:07
    Temat: Re: Bandzior vs. tdm
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-09-05 15:37, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Wed, 05 Sep 2012 13:23:44 +0200) ktos podajacy sie za Mikolaj Jopczynski
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jakies litrowe V2 powinno spełnić Twoje wymagania co do urywania dupy :)

    No dobra, a cos konkretniej? (mondel?:))

    Jak pisalem wczesniej, moja pierwsza teedeemka byla super (poza tym, ze
    sciorana strasznie i z krzywa rama) od samego dolu do gory ciagnela
    rownusienko. Ale tam byly dwa gary.

    Wiec zakladam, ze 900 na wtrysku powinna dac rade.

    M.

  • 22. Data: 2012-09-05 21:57:09
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-09-05 20:14, Mikolaj Jopczynski pisze:

> [...]
    > rownusienko. Ale tam byly dwa gary.
    >
    > Wiec zakladam, ze 900 na wtrysku powinna dac rade.

    Dozbieraj trochę to oddam Ci swoją Beemkę,choć w takie ręce trochę szkoda:-P
    Gabarytowo da radę,ładnie ciągnie,no i mniej nerwowa od V.Mechanicznie
    nie dasz rady zamęczyć,choć zdolny jesteś.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 23. Data: 2012-09-05 22:13:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-09-05 21:57, Monster pisze:

    > Dozbieraj trochę to oddam Ci swoją Beemkę,choć w takie ręce trochę
    > szkoda:-P
    > Gabarytowo da radę,ładnie ciągnie,no i mniej nerwowa od V.Mechanicznie
    > nie dasz rady zamęczyć,choć zdolny jesteś.

    Eee tam. Wyjebie sie to i cylinder urwie.
    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 24. Data: 2012-09-05 22:32:10
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-09-05 22:13, Kuczu pisze:

    > Eee tam. Wyjebie sie to i cylinder urwie.
    No tak,mi się nie udało,chociaż próbowałem,ale chociaż przy szlifie
    plastików nie popsuje,a pokrywa głowicy droga nie jest:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 25. Data: 2012-09-06 00:25:11
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Hinek" <h...@t...pl> wrote:

    >O! I tak zblizamy sie do pytania co jest wazniejsze: moc czy moment
    >obrotowy. Mam cicha nadzieje, ze watek sie rozwinie w tym kierunku :)

    Nnno, nie wiem;) Zagadnienie tak postawione dalekie jest od "mechaniki
    stosowanej" czy w ogole nauk scislych:)
    Wiec to raczej na onecie cy jako...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 26. Data: 2012-09-06 06:51:35
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-09-05 22:32, Monster pisze:

    > No tak,mi się nie udało,chociaż próbowałem,ale chociaż przy szlifie
    > plastików nie popsuje,a pokrywa głowicy droga nie jest:-)

    Halo halo Panowie ;) Juz nie dramatyzujcie!

    Wywalilem sie raz, na wlasne zyczenie, na parkingu.
    A w miedzyczasie zrobilem tyle km, ile wiekszosc z Was robi w calym sezonie.

    Co to za becia? Te "starsze" (bo zakladam, ze taka masz) srednio mi sie
    podobaja optycznie....

    M.

  • 27. Data: 2012-09-06 08:58:24
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-09-05 16:58, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    x.net...

    > Najlepiej TL'ka.
    >
    > Z pierwszych lat produkcji ;)

    To chyba do urywania mózgu:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 28. Data: 2012-09-06 09:04:57
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 05 Sep 2012 20:14:07 +0200) ktos podajacy sie za Mikolaj Jopczynski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No dobra, a cos konkretniej? (mondel?:))

    Z tych tańszych to TL1000R, SV1000S. Jeśli na bogato to może Ducati 1098
    :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 29. Data: 2012-09-06 09:17:37
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 06 Sep 2012 08:58:24 +0200) ktos podajacy sie za Qlfon
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > To chyba do urywania mózgu:)

    Chętnie bym sie kiedyś przejechał TLS i zweryfikował opinie o nim. Po
    trzech sezonach na SV1000S chyba nie powinien mnie zamordować na pierwszym
    winklu :)

  • 30. Data: 2012-09-06 09:28:02
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-09-06 06:51, Mikolaj Jopczynski pisze:

> [...]
    > sezonie.
    >
    > Co to za becia? Te "starsze" (bo zakladam, ze taka masz) srednio mi sie

    http://imageshack.us/photo/my-images/89/img2358vq.jp
    g/

    Ta co w stopce,starsza to pojęcie względne- 99r,co do urody względem TDM
    to co tu dyskutować:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S