  • 1. Data: 2012-09-03 12:52:47
    Temat: Honda shadow 1100
    Od: <MW>

    Zastanawiam się na motorem od zeszłego roku, niestety nie chce kupować
    padaki, bo ani miejsca ni talentu do naprawiania za bardzo nie mam.

    No i właśnie mam okazję kupić hondę shadow z 2003 r, cena okazyjna -
    uwzględniając stan (tak sądzę). Od kumpla, jeździ na niej bez przerwy od
    2009 (to znaczy, widuję go na niej regularnie od kilku lat, nie wiem o
    żadnym wypadku itp.), ma przejechane ok. 40 tys km. Motor wygląda bardzo
    dobrze, kolega chce za niego 13,5 tys. - tak sądzę, że nawet jeśli coś jest
    do zrobienia to da się zmieścić w różnicy w cenie rynkowej (patrząc na
    allegro to przynajmniej dwa kafle a pewnie i więcej).
    Nie sądzę jednak, żeby chciał mnie oszukać (znamy się za długo i zbyt
    dobrze). Zresztą, moto jeździ i brzmi bardzo fajnie, był np. wczoraj na nim
    u mnie, a mieszka onad 20 km ode mnie, więc raczej nic poważnego mu nie
    dolega.
    Kolega spieszy się ze sprzedażą, bo chce kupić jakąś yamahę, na którą bardzo
    się napalił.

    No i stąd moje dylematy - może to nie jest najpiękniejszy motocykl świata,
    ale podobno niezawodny. Kardan też mnie przekonuje.
    Obawiam się jednak czegoś innego - czy dam sobie radę z czymś takim? Ważę
    125 kg przy 180 cm wzrostu (motor ponad dwa razy więcej), ale większość z
    tego to mięsień piwny, sprawność też już nie ta. Nie jeździłem na motorze
    ponad 10 lat (a i tak najcięższa była chyba MZtka, czyli 150 kg), ale chyba
    tego się nie zapomina? - Nie wiem, czy dam radę na takim potworze - a jak
    wyglebię go podczas jazdy próbnej, to już będzie mój ;-)

    Czego się obawiać, jak sie przygotować? Motor bardzo mi sie podoba, może
    bardziej finansowo i akustycznie, niż wizualnie, ale mam cykora przed takim
    "bykiem".
    Wsiadać i olać różnice w wadze (moją i motocykli, którymi kiedyś jeździłem),
    czy też jakoś specjalnie się przygotować, żeby nie wypierdolić się na
    pierwszym winklu?

    --
    MW

  • 2. Data: 2012-09-03 12:58:13
    Temat: Re: Honda shadow 1100
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik <MW> napisał w wiadomości

    .
    > Obawiam się jednak czegoś innego - czy dam sobie radę z czymś takim? Ważę
    > 125 kg przy 180 cm wzrostu (motor ponad dwa razy więcej), ale większość z
    > tego to mięsień piwny, sprawność też już nie ta.

    Może być za mały. Ten motor :)
    Przecież nie będziesz go nosił tylko na nim jeździł.
    Więc co Cię rusza ile to waży. Środek ciężkości
    dość nisko, siedzenie dość nisko. Nic tylko wsiadać
    i nie marudzić.

    Szymon

  • 3. Data: 2012-09-03 13:24:23
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <MW> napisał w wiadomości
    > 125 kg przy 180 cm wzrostu (motor ponad dwa razy więcej), ale większość z
    > tego to mięsień piwny, sprawność też już nie ta. Nie jeździłem na motorze

    Ruchac juz nie mozesz to czas na szpan na motur?

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2012-09-03 14:16:17
    Od: <MW>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <MW> napisał w wiadomości
    >
    > Ruchac juz nie mozesz to czas na szpan na motur?

    Jeszcze mogę, tylko nie widze, kogo rucham (ani w co). ;-)
    Pewnie zmiana okularów pomoże ;-)

    --
    MW

  • 5. Data: 2012-09-03 14:20:19
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 września 2012 13:24:27 UTC+2 użytkownik Grzybol napisał:
    > Użytkownik <MW> napisał w wiadomości

    > Ruchac juz nie mozesz to czas na szpan na motur?
    > --
    >
    > Grzybol

    Nie mierz innych swoją miarą :P

    --
    ursyn

  • 6. Data: 2012-09-03 14:42:32
    Od: Bartek Kacprzak <b...@w...pl>

    W dniu 2012-09-03 14:16, MW pisze:
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze mogę, tylko nie widze, kogo rucham (ani w co). ;-)
    > Pewnie zmiana okularów pomoże ;-)
    Grzybolem się nie przejmuj to taki nasz lokalny koloryt.
    Czasami pisze z sensem, choć teraz nie :)

    Jeśli miałeś wcześniej jakiś motocykl to tylko na początku będziesz
    musiał uważać dopóki się do niego nie przyzwyczaisz. No chyba, że
    poniesie Cię ułańska fantazja.
    To nie jest jakiś potwór. Z manewrowaniem na parkingach też nie
    powinieneś mieć kłopotów. Mój pierwszy czopek to był duży Midnight Star
    i tylko chwilę potrzebowałem żeby się do masy przyzwyczaić.
    Tak jak napisał Szymon, niski środe ciężkości ułatwia manewry.

    pozdrawiam
    Bartek ZX9R

  • 7. Data: 2012-09-03 15:32:50
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 03.09.2012 <MW> <MW> napisał/a:

    > Zastanawiam się na motorem od zeszłego roku, niestety nie chce kupować
    > padaki, bo ani miejsca ni talentu do naprawiania za bardzo nie mam.

    Ale po co Ci ten motur?

    > No i właśnie mam okazję kupić hondę shadow z 2003 r, cena okazyjna -

    Jako inwestycja? Nie jest to najlepszy pomysł.

    > u mnie, a mieszka onad 20 km ode mnie, więc raczej nic poważnego mu nie
    > dolega.

    Ze względu na zasięg?

    > Kolega spieszy się ze sprzedażą, bo chce kupić jakąś yamahę, na którą bardzo
    > się napalił.

    R1?

    > No i stąd moje dylematy - może to nie jest najpiękniejszy motocykl świata,
    > ale podobno niezawodny. Kardan też mnie przekonuje.

    Że niby wał?

    > Obawiam się jednak czegoś innego - czy dam sobie radę z czymś takim? Ważę
    > 125 kg przy 180 cm wzrostu (motor ponad dwa razy więcej), ale większość z
    > tego to mięsień piwny, sprawność też już nie ta.

    Choppery/cruisery tak po prostu mają.

> [...]
    > tego się nie zapomina? - Nie wiem, czy dam radę na takim potworze - a jak
    > wyglebię go podczas jazdy próbnej, to już będzie mój ;-)

    Może zdać się na ślepy los?

    > Czego się obawiać, jak sie przygotować? Motor bardzo mi sie podoba, może
    > bardziej finansowo i akustycznie, niż wizualnie, ale mam cykora przed takim
    > "bykiem".

    Taki byk, że aż wół.

    > Wsiadać i olać różnice w wadze (moją i motocykli, którymi kiedyś jeździłem),
    > czy też jakoś specjalnie się przygotować, żeby nie wypierdolić się na
    > pierwszym winklu?

    Ale poważnie? Iść do jakiejś szkółki jazdy, gdzie mają co najmniej pińcetke,
    na ~2h doszkalania po placu. Jak pojazd ma być do jazdy, to kupić duży skuter.
    Jak do lansu, to szukać 1800, albo wincy.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 8. Data: 2012-09-03 17:10:34
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Grzybolem się nie przejmuj to taki nasz lokalny koloryt.
    > Czasami pisze z sensem, choć teraz nie :)

    Pierdolisz. Przecież to Ty jesteś takim grupowym głupkiem, który pisze coś,
    ale sam do końca nie wie co.

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2012-09-03 18:12:46
    Od: Bartek Kacprzak <b...@w...pl>

    W dniu 2012-09-03 17:10, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pierdolisz. Przecież to Ty jesteś takim grupowym głupkiem, który pisze
    > coś, ale sam do końca nie wie co.

    Czesc Grzybek.

    Ponieważ okazjonalnie wylazłeś mi z kibelka, pozwolisz, że Ci odpowiem.

    Spływaj do niego z powrotem niewychowany bucu.

    Bartek ZX9R

  • 10. Data: 2012-09-03 18:42:27
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5044d6ff$0$1220$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2012-09-03 17:10,
    Grzybol pisze:
    > Czesc Grzybek.
    > Ponieważ okazjonalnie wylazłeś mi z kibelka, pozwolisz, że Ci odpowiem.
    > Spływaj do niego z powrotem niewychowany bucu.
    > Bartek ZX9R

    Pierdol sie mały kmiotku z małym kutaskiem.

    --
    Grzybol