  • 1. Data: 2012-09-04 20:00:25
    Temat: Schuberth C3 i mocowanie blendy
    Od: Dyfer <d...@w...pl>

    Witajcie,

    Chciałbym zapytać czy ktoś z Was miał problemy z mocowaniem blendy w
    kasku schuberth C3? Pomimo że bardzo ostrożnie się z nim obchodziłem
    połamało się badziewie. Zaraz po kupieniu (kask mam ponad 2 lata) z
    jednej strony a ostatnio również z drugiej. Moim zdaniem jest to wada
    fabryczna, która powinna podlegać gwarancji. Materiały z którego
    wykonane jest mocowanie i sam sposób mocowanie blendy powinny umożliwiać
    bezproblemowe jej zdemontowanie do czyszczenia, a tak nie jest... W
    moto-akcesoria.pl gdzie kupowałem kask usłyszałem że to moja wina i że
    mogą odesłać kask, ale są przekonani że reklamacja nie zostanie
    uwzględniona. Tylko ja miałem takiego pecha, czy ten typ tak ma?

    Pozdrawiam
    Dyfer
    3City

  • 2. Data: 2012-09-04 20:40:06
    Temat: Re: Schuberth C3 i mocowanie blendy
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Dyfer" napisał w wiadomości grup
    > Chciałbym zapytać czy ktoś z Was miał problemy z mocowaniem blendy w kasku
    > schuberth C3?

    Sprawdz w archiwum - bylo z miesiac, moze dwa temu. Nie pamietam komu, ale
    pamietam (tak na 90%), ze skonczylo sie uderzaniem bezposrednio do
    producenta i nowym mechanizmem za darmo.

    > Tylko ja miałem takiego pecha, czy ten typ tak ma?

    Widzialem sporo informacji na forach na ten temat - czyli typtak.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 3. Data: 2012-09-04 20:47:04
    Od: siinski <j...@g...com>

    Niestety nie pamiętam gdzie (może na tej grupie ) ,ale parę miesięcy
    temu czytałem o historii klienta który w Schubercie C3 miał problem z
    blendą i generalny importer spuścił go na drzewo.Człowiek ten napisał
    maila do centrali w Niemczech opisując problem i reakcje importera i w
    odpowiedzi poproszono go o przesłanie im garnka do naprawy co też
    niezwłocznie uczynił i po niedługim czasie otrzymał naprawiony za
    free kask.Jeżeli i Ciebie importer oleje proponowałbym uderzyć do
    centrali Schuberta w Niemczech,wszak sezon zaraz się skończy,a w
    okresie zimowym potrzebny Ci garnek nie będzie więc możesz go im
    odesłać i poczekać na naprawę.

  • 4. Data: 2012-09-04 21:31:16
    Od: kapec <k...@o...pl>

    To o mnie chyba chodzi ;)
    Napisalem do Niemiec do producenta, bo kupilem kask w niemczech w
    sklepie, ktorego juz nie ma. A polamaly mi sie linki od podnoszenia/
    opuszczania blendy. Skierowano mnie tu:

    Marcin Szambelan
    Schuberth - Sprzedaż Polska, Litwa, Łotwa, Ukraina

    Ul. Wąchocka 1F
    03-934 Warszawa

    Mobile: +48 502 606 906

    Zadzwon, opowiedz co i jak. Mi po opisaniu problemu i wyslaniu zdjec
    pan Marcin wyslal caly mechanizm podnoszenia szyby za friko,
    wymienilem sobie sam.
    Szkoda ze nie napisales pare dni wczesniej, bo w piatek robilem
    porzadki w szafce i te stare podnosniki blendy wywalilem, wyslalbym ci
    na wymiane.
    Swoja droga jak polamales mocowania blendy to raczej twoja wina,
    trzeba wiedziec, w ktorym miejscu zlapac i jak ciagnac, zeby blenda
    sie odpiela. Zatrzask blendy jest na srodkowym uchwycie.