  • 31. Data: 2012-09-06 10:48:07
    Temat: Re: Bandzior vs. tdm
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-09-06 09:28, Monster pisze:

    > http://imageshack.us/photo/my-images/89/img2358vq.jp
    g/

    > Ta co w stopce,starsza to pojęcie względne- 99r,co do urody względem TDM
    > to co tu dyskutować:-P

    No wlasnie, brzydal :D:D:D:)

    A co do dozbierania - musialbym mocno dozbierac to raz, a dwa, po
    ukladzie kierownicy widze, ze to podjezdza bardziej pod scigacza niz
    turystyko/szowca jakim jest teedema. Ja lubie prosto siedziec, a nie jak
    szczur na miotle ;) - chyba, ze sie myle?

    M.

  • 32. Data: 2012-09-06 11:51:16
    Od: Ivam <filipz@USUN TO poczta.fm>

    On Thu, 6 Sep 2012 07:17:37 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Chętnie bym sie kiedyś przejechał TLS i zweryfikował opinie o nim.
    Po

    Nie ma szans-wszystkie się rozbily;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 33. Data: 2012-09-06 11:54:37
    Od: Ivam <filipz@USUN TO poczta.fm>

    On Thu, 06 Sep 2012 06:51:35 +0200, Mikolaj Jopczynski
    <m...@g...com> wrote:
    > Co to za becia? Te "starsze" (bo zakladam, ze taka masz) srednio mi
    sie
    > podobaja optycznie....

    Powiedział były właściciel 2 TDMek noszący się z zamiarem zakupu
    trzeciej;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 34. Data: 2012-09-06 11:58:35
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-09-06 11:54, Ivam pisze:
    > sie
    >
    > Powiedział były właściciel 2 TDMek noszący się z zamiarem zakupu trzeciej;)

    Heh, jest takie stare powiedzenie, mowiace o tym, ze kwestia gustu nie
    jest sprawa dyskusji :) Jedni wola blondynki, inni brunetki, a jeszcze
    innym jest wsio ryba :)

    M.

  • 35. Data: 2012-09-06 12:35:02
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-09-06 11:51, Ivam pisze:
    > Po
    >
    > Nie ma szans-wszystkie się rozbily;)

    Trzy roki temu jeszcze ktoś z precla po Wawie latał,to może jeszcze żyje
    sprzęt.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 36. Data: 2012-09-06 12:39:30
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-09-06 10:48, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > No wlasnie, brzydal :D:D:D:)

    Nie mów że Ci się nowe podobają,te kanciaste?

> [...]
    > turystyko/szowca jakim jest teedema. Ja lubie prosto siedziec, a nie jak
    > szczur na miotle ;) - chyba, ze sie myle?

    Licząc po kolei padliny to raczej szybko,pozycja jest akurat,lekko
    pochylona,występuje jeszcze jedna wersja clipów-wystające nad półkę,tam
    już całkiem jak turysta.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 37. Data: 2012-09-06 14:05:04
    Od: Ivam <filipz@USUN TO poczta.fm>

    On Thu, 06 Sep 2012 11:58:35 +0200, Mikolaj Jopczynski
    <m...@g...com> wrote:
    > Heh, jest takie stare powiedzenie, mowiace o tym, ze kwestia gustu
    nie
    > jest sprawa dyskusji :)

    Tak. Są też tacy, którym podoba się kosz owoców w roli kapelusza.
    Niby kwestia gustu, ale każdy uzna kogoś noszącego owoce na głowie za
    wariata, albo dziwolaga.

    Na TDMce jest wymowka, że maszyna jest użyteczna, wygodna, mocna,
    etc.
    Ale nie mów, że kupiłeś ją ze względu na wygląd.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 38. Data: 2012-09-06 21:17:16
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-09-06 11:54, Ivam pisze:
    > sie
    >
    > Powiedział były właściciel 2 TDMek noszący się z zamiarem zakupu trzeciej;)

    Proszę się odstosunkować od TDM:) To jest naprawdę fajne moto i w
    najnowszej budzie jest łądne i już. Miałem jedną i to podobno tą
    najbrzydszą a ostatnio pomimo tego że Sprint i szybszy, mocniejszy i
    ładniejszy to jak widzę TDM 900 to się zastanawiam czy się nie zamienić
    z kimś:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 39. Data: 2012-09-06 21:19:09
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-09-06 14:05, Ivam pisze:
> [...]
    >
    > Na TDMce jest wymowka, że maszyna jest użyteczna, wygodna, mocna, etc.
    > Ale nie mów, że kupiłeś ją ze względu na wygląd.

    Wyglad nie, ale wlasnie wszystko to, o czym napisales - glownie gabaryt,
    moc, i pozycja. Wyglad daje rade;)

    M.

  • 40. Data: 2012-09-06 21:22:56
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-09-04 06:55, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Nie mam zbyt duzego doswiadczenia w motocyklach, raptem
    > siedzialem/jezdzilem trzeba - o ile aprile 650 mozna nazwac motocyklem ;)
    >
    > Ale do rzeczy - jezdzilem juz pre razy bandziorem, ktory z zalozenia, ma
    > bardziej "zacieta" charakterystyke niz tdmka i ...... dupy nie urywa.
    > Powiem wiecej, tdmka urywala ja znacznie bardziej niz bandzior.
    >
    > Rozumiem, ze tdma ma wieksza pojemnosc, ale tam sa tylko 2 cylindry, a
    > tutaj 4.
    >
    > Czy tak rzeczywiscie jest, czy trafil mi sie zmulony bandyta?

> [...]
    Wiec pojezdzilem, pokrecilem do czerwonego, silnik nawet ladnie burczy,
    ale .... dalej nie ciagnie tak, jakbym chcial..... mimo, ze przednie
    kolko mu sie dzwiga....

    M.