  • 1. Data: 2012-09-03 16:38:34
    Temat: Re: Romet R 250 - jakieś opinie ???
    Od: samonek4 <pl.lepko@_NOSPAM_gmail.com>

    Jackare napisal

    > Cześć
    > Byłem sobie dziś w jakims takim motosalonie multimarkowym i wzrok mój
    > przykuł taki chopper/cruiser ROMET R 250.
    > http://www.romet-motors.pl/produkty-motocykle-r_250.
    html
> [...]

    > kupowanie bardzo drogich części do starych maszyn które to co najlepsze mają
    > już za sobą. Zresztą kilka zabytków już mam. Chcę coś do lajtowego
    > przemieszczania się w pobliżu domu gdy jest ciepło.

    > Czy są jakieś zasadnicze minusy, które przy podanych założeniach dotyczących
    > oczekiwań i przebiegu który raczej nie będzie wiekszy niż podałem
    > wskazywałyby rezygnację z zakupu takiej maszyny ??? Argumenty typu "po
    > sezonie będzie ci brakować mocy" nie liczą się - jestem "w siodle" od 22 lat
    > i raczej wiem czego chcę od motocyklowania

    Romet R250 to naprawdę fajne moto za niewielką cenę. Nowy Romet R250 ma
    wałek antyfrganiowy i chodzi naprawdę cicho.
    Jestem posidaczem Wektora 150 którego nabyłem od drugiego właściciela. Mój
    Wektor ma już 10-lat - niedawno wymieniłem w nim cylider, tłok,
    pierścienie
    i nadal jeżdzę. Czasami robię dzienie po 180km.To prawda że czasami jakaś
    śrubka się poluzuję - ja tak miałem np. przy tłuminku ale to naprawdę
    żadkość.
    Moto jest naprawdę fajne - mało pali, konstrukcja silnika na licencji
    Hondy; gaźnik - norma spalania Euro 3.Da się tym jeździć.
    Wszystko zależy od tego jak dbasz. To jest moto na drogę a nie do terenu.
    Podstawa to dobry olej syntetyczny do tego moto no i odpowiedni styl jaźdy.

    Znam przypadek faceta który Rometem K-125 zwiedził pół światu:
    http://william350.w.interia.pl/wyjazdy.html

    Mój wektor:
    http://www.youtube.com/watch?v=Jzoyda_eqLc