  • 11. Data: 2012-09-04 22:23:44
    Temat: Re: Bandzior vs. tdm
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-09-04 20:42, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Moment. Pod warunkiem, ze przebieg krzywej momentu jest rowny (tzn.
    > liniowy) w calym zakresie obrotow, ktore nie moga byc zbyt niskie.
    > Moment nie moze byc rozwijany zbyt wczesnie

    Powiedz to silnikowi elektrycznemu.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2012-09-04 22:48:33
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości grup
    > Powiedz to silnikowi elektrycznemu.

    No tak :)

    Mialem okazje sie karnac puszka elektryczna (VW jetta zbudowana przez
    studentow UZ). Naprawde fajnie ciagnie.

    Ale tam znika wiele problemow powstajacych przy silniku spalinowym
    (chociazby skrzynia biegow i sprzeglo).

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 13. Data: 2012-09-05 13:15:06
    Od: grzech <z...@g...com>

    > o ile aprile 650 mozna nazwac motocyklem ;)

    Co masz przeciwko apce?;) Zanim zmieniłem na tedeemę miałem pegaso i
    to całkiem fajne moto.
    Dużo zależy od tego - do czego potrzebujesz moto, bo że do urywania
    dupy to już wiem:)
    Do tego jednak rozejrzyj się raczej za hajką albo innym,
    conajmniejlitrem.
    Dla zjeżdżających z czarnego, apka jest zdecydowanie lepszym
    rozwiązaniem niż tedzia.
    Gdzie pegaziną wjechałem bez problemów tam tedzią już nie, albo
    przynajmniej nie z taką fantazją:)

    _____
    grzech
    tdm

  • 14. Data: 2012-09-05 13:23:44
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-09-05 13:15, grzech pisze:

    > Co masz przeciwko apce?;) Zanim zmieniłem na tedeemę miałem pegaso i
    > to całkiem fajne moto.
    > Dużo zależy od tego - do czego potrzebujesz moto, bo że do urywania
    > dupy to już wiem:)

    Urywania dupy i liftingu na twarzy ;)

> [...]
    > rozwiązaniem niż tedzia.
    > Gdzie pegaziną wjechałem bez problemów tam tedzią już nie, albo

    Wiesz, mam 2 m, waze ze 113 kg wiec jest co ciagnac, a aprila malenka,
    slabiutka i se robi pyr pyr pyr ;)

    Po prostu to nie motocykl dla mnie ;)

    M.

  • 15. Data: 2012-09-05 14:05:26
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Mikolaj Jopczynski napisał(a):

    > Po prostu to nie motocykl dla mnie ;)

    Dla Ciebie nie ma motocykla, Ty po prostu sobie bedziesz tylko pisal o
    nich :) Tak sie czepiam :) Celowo, zeby Ci na ambicje wejsc :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 16. Data: 2012-09-05 14:33:00
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    > Dla Ciebie nie ma motocykla, Ty po prostu sobie bedziesz tylko pisal o
    > nich :) Tak sie czepiam :) Celowo, zeby Ci na ambicje wejsc :)

    Wlasnie jest, tdmka 900 po lifcie :)

    Ale to dopiero w przyszlym roku, na razie zostaja mi pozyczone aprilki i
    bandziory ;)

    M.

  • 17. Data: 2012-09-05 14:38:56
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Wiesz, mam 2 m, waze ze 113 kg wiec jest co ciagnac, a aprila malenka,
    > slabiutka i se robi pyr pyr pyr ;)

    to venture sobie spraw - nie zginie pod Tobą:)

    _____
    grzech
    tdm

  • 18. Data: 2012-09-05 15:06:05
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 04.09.2012 masti <g...@t...hell> napisał/a:

    > ale tylko jej Ciemna Strona ;)

    Amen, a w razie braku mometów, zwykle można podejść do tematu z większą
    zębatką.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 19. Data: 2012-09-05 15:37:44
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 05 Sep 2012 13:23:44 +0200) ktos podajacy sie za Mikolaj Jopczynski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Wiesz, mam 2 m, waze ze 113 kg wiec jest co ciagnac, a aprila malenka,
    > slabiutka i se robi pyr pyr pyr ;)

    Jakies litrowe V2 powinno spełnić Twoje wymagania co do urywania dupy :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 20. Data: 2012-09-05 16:58:55
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    x.net...
    > Jakies litrowe V2 powinno spełnić Twoje
    > wymagania co do urywania dupy :)

    Najlepiej TL'ka.