  • 1. Data: 2012-08-31 14:20:22
    Temat: przerywacz kierunkow led do Fazera z 2002 roku - jaki
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    czesc.

    szukalem i nie znalazlem dokladnie takiego tematu wiec pytam.

    zalozylem wieki temu migacze ledowe i duzo szybciej migaja. doroslem
    zeby to zmienic. podlaczylem wczoraj przerywacz do ledow (do suzuki) i
    miganie jest ok, ale przednie migacze ledwo swiecily.

    moze ktos z Was przerabial juz to na wlasniej skorze i wie jaki
    dokladnie przerywacz bedzie pasowal do mojego fazera zeby bylo ok?

    dziekuje i pozdrawiam

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek

  • 2. Data: 2012-09-01 09:47:47
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Atlobek" napisał w wiadomości grup
    g2000vbj.googlegroups.com...
    > moze ktos z Was przerabial juz to na wlasniej skorze i wie jaki
    > dokladnie przerywacz bedzie pasowal do mojego fazera zeby bylo ok?

    Przerywacz oryginalny, ale na przewodzie przed kazdym kierunkiem opornik.
    Nie pamietam wartosci - bez problemu wyguglasz.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 3. Data: 2012-09-03 10:10:39
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > Przerywacz oryginalny, ale na przewodzie przed kazdym kierunkiem opornik.
    > Nie pamietam wartosci - bez problemu wyguglasz.

    dziekuje. wolalbym przerywacz bo mniej zachodu

  • 4. Data: 2012-09-03 15:11:20
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Uzytkownik "Atlobek" <a...@d...pl> napisal

    > dokladnie przerywacz bedzie pasowal do mojego fazera zeby bylo ok?

    Zwykly przerywacz do diodowych kierunków.
    Jak nie dziala - to masz cos popieprzone w instalacji.

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2012-09-03 16:08:05
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > Zwykly przerywacz do diodowych kierunków.
    > Jak nie dziala - to masz cos popieprzone w instalacji.

    jak pisalem, podlaczylem 2 pinowy od suzuki do ledow i przednie
    migacze duzo slabiej swiecily. a jak widze w necie jednak sa jakies
    przerywacze dedykowane danym markom.

    moze na motobajzlu poszukam i bede sprawdzal na bierzaco :)

  • 6. Data: 2012-09-04 08:31:00
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 3 Sep 2012 07:08:05 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Atlobek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > przerywacze dedykowane danym markom.
    >
    > moze na motobajzlu poszukam i bede sprawdzal na bierzaco :)

    Według mnie przerywacz może się różnić ewentualnie ułożeniem pinów i stąd ich
    przypisanie do marki.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 7. Data: 2012-09-04 16:17:26
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    x.net...
    > Według mnie przerywacz może się różnić ewentualnie
    > ułożeniem pinów i stąd ich przypisanie do marki.

    Moze byc jeszcze sytuacja, ze przerywacz nie ma wykrycia przepalenia zarowki
    (mialem taki w puszce) - taki by sie nadawal do diodowych kierunkow.

    Nie wiem w jakim motocyklu taki byl zastosowany - ja i tak bym nie
    kombinowal z przekladaniem przerywaczy itd., tylko majac kierunki na stole
    dolutowalbym przy kazdym kierunku po oporniku.

  • 8. Data: 2012-09-05 18:06:12
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-09-03 15:11, Hinek pisze:
    > Uzytkownik "Atlobek" <a...@d...pl> napisal

    > Zwykly przerywacz do diodowych kierunków.
    > Jak nie dziala - to masz cos popieprzone w instalacji.

    Plus z minusem zamienione z przodu ?

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 9. Data: 2012-09-06 13:30:52
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > Plus z minusem zamienione z przodu ?

    to by nie swiecilo na zwyklym przerywaczu :)
    to przeciez diody

  • 10. Data: 2012-09-09 22:26:12
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-09-06 13:30, Atlobek pisze:>

    > to by nie swiecilo na zwyklym przerywaczu :)
    > to przeciez diody

    Było napisane, że ledwie co.
    Przy diodach możliwe są prądy powrotne
    (np. świecenie diodowej lampki oświetlenia wnętrza samochodu,
    przy niezbyt dobrym styku włącznika drzwiowego (drzwi zamknięte)
    i związane z tym załączanie alarmu ;) ).

    --

    Pzdr

    J_K_K