-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs
4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pee
r01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5bea7a46$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<5bea98fa$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
<pse7oe$1fa$1@node2.news.atman.pl> <pse7qv$cu2$2@node1.news.atman.pl>
<5beaa6db$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
<pse9b8$ed2$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <pse9b8$ed2$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Bak pełen a wskazówka na ok 80%
Date: Tue, 13 Nov 2018 12:05:53 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 33
Message-ID: <5beab03f$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.120.90
X-Trace: 1542107199 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 515 83.26.120.90:65452
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2383
X-Received-Body-CRC: 3613608744
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643696
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pse9b8$ed2$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2018-11-13 o 11:25, J.F. pisze:
>>>>> Z praktyki - wgnieciony zbiornik.
>>>> Ale żeby jego objętość zmniejszyła się aż o jakieś 10 litrów?
>
>>> No i jak wgnieciony zbiornik wpływa na wskazanie paliwa? Na
>>> pojemność, tak, ale przecież nie na wskaźnik.
>
>> A wskaznik co mierzy ?
>Mierzy na jakim poziomie jest paliwo. Poziom może być na wysokości
>100% zarówno w nieuszkodzonym, jak i we wgniecionym zbiorniku (tyle
>że w tym drugim paliwa będzie mniej).
>> No dobra - u mnie czujnik mocowany w gornej czesci zbiornika, jak
>> chyba w wiekszosci juz, jak dno poszlo w gore, to pokazywal ze
>> paliwo jeszcze jest, a juz nie cieklo.
>> Bo nawet bylo - ale gdzies na rogach, a ssal ze srodka.
>Czyli jakaś wyjątkowa sytuacja, kiedy wgnieceniu uległ akurat
>fragment z czujnikiem.
Wcale nie taka wyjatkowa - dno wgiete solidnie.
Czujnik sobie mierzy odleglosc od "sufitu", widzi ze jest 12 cm,
powinno byc jeszcze pare cm, i z 10 litrow,
a tu dno juz suche :-)
Przy innym wgieciu objawy moga byc inne.
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-18 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-18 Warszawa => Key Account Manager <=