    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bajery w samochodach współczesnych
    Date: Sat, 10 Dec 2016 22:54:44 +0000 (UTC)

    Użytkownik 007 n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > 200 metrów o świateł i przyspieszanie? No chyba, że jestes pierwszy i
    > wiesz, że za 15 sekund światło sie zmieni na czerwone.

    Mało takich sytuacji gdzie da się to przewidziec? Mnostwo.

    > Tak więcej niż nic...
    > A "nic" * 10^6 to nie jest nic [1]

    No tak, ale tu masz nic + to co musisz przejechac z wcisnietym pedałem
    gazu.
    No i pytanie czy przy hamowaniu silnikiem rzeczywiście nic?
    U mnie komputer pokazuje 2l/100km przy dwóch rożnych silnikach.
    Chyba ze to bład komputera?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,