  • 281. Data: 2010-12-08 16:05:54
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 08 Dec 2010 14:58:24 +0100, Yans van Horn wrote:

    >To ja bez zbędnej wycieczki do Kęszycy proponuje spotkanie w Krakowie na

    Wycieczka nie jest zbedna, ona jest czescia testu :-)

    >prefabecie (maxiszrot). Akurat nadal jest chyba dostępna bardzo fajna trasa.

    Plac w Keszycy ma wieksza moc dowodowa.
    On ma niewielkie wymiary i kamienne bandy - jak sie komus auto zachowa
    nieprzewidywalnie to bedzie to doskonale widoczne :-)

    J.

  • 282. Data: 2010-12-08 18:38:43
    Temat: Re: ... [priv]
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Yans van Horn wrote:
    > Tzn. w ramach tej szkoły ? Miałem na myśli ew. wynajęcie toru na
    > wyłączność i ustawienie prób :-) Rakietowa sprawiła na mnie pozytywne
    > wrażenie :-)

    Jeżeli piszesz o torze we Wrocławiu, mógłbyś w skrócie napisać jak to
    tam wygląda?

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 283. Data: 2010-12-08 19:29:10
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Tutaj się nie zgodzę. Jakoś w FWD na nogi jest masakrycznie mało miejsca w
    > porównaniu z RWD... Może dlatego, że koła nie włażą do kabiny?

    Jaki związek ma rodzaj napędu z nadkolami wchodzącymi do kabiny?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 284. Data: 2010-12-08 20:03:10
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 08.12.2010 Yans van Horn <y...@n...spam> napisał/a:

    > Tzn. w ramach tej szkoły ? Miałem na myśli ew. wynajęcie toru na
    > wyłączność i ustawienie prób :-) Rakietowa sprawiła na mnie pozytywne
    > wrażenie :-)

    Tak, jezdzenie z kims madrzejszym od siebie pozwala pozbyc sie zlych
    nawykow. Dodatkowo nie wiem ile placicie za Rakietowa ale tutaj cenowo
    jest mocno przystepnie.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 285. Data: 2010-12-08 20:06:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A ja jestem kierowcą.

    Posiadasz 4 nogi i 4 osobne hamulce do każdego koła?:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 286. Data: 2010-12-08 20:47:10
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl>

    On 8 Gru, 02:39, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > :D
    >
    > Napisz co jeszcze, prosz . :D

    Widzę, że cię rozbawiłem:). Na zdrowie! Jeszcze bardziej się
    uśmiejesz odwiedząjąc saloon Citroena i witając się z Berlingo: fotel
    kierowcy odsuń tak na oko dla kolesia 1,75 - 1,85 wzrostu... i
    zapraszam na tylną kanapę! Chłopie! Jeździmy tym autem
    codziennie! Z tyłu porównywalnie z np. BMW E30, o ile nie gorzej. A
    wyzsza ocenę dla VW Caddy zżućmy na subiektywizm...

    Natomiast co do współczesnych beemek to nalewsz (i inni) miód do mego
    serca, bo bardzo chcę nabyć E46 (które cenię "blacharsko/silnikowo i
    komfortowo" wyżej niż 4 kółka lub widły), ale z racji doświaczeń
    trochę boje się RWD.
    Wiem, że to nieporównywalne, ale dosłownie wczoraj lekko przejechałem
    przez snieg, z którym walczył bidny Transit... To daje do myslenia...

  • 287. Data: 2010-12-08 20:55:52
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na œnieg...
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-08, Mariusz Chwalba <m...@c...net> wrote:

    > Odjedzie kawałek przed utratą przyczepności?

    To się nie zmieści, warunki były dokładnie podane.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 288. Data: 2010-12-08 21:00:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Pokaz mi to FWD gdzie będzie wygodniej.

    P607 - tylko FWD wychodził.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 289. Data: 2010-12-08 21:28:28
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 08 Dec 2010 19:29:10 +0100, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Jaki związek ma rodzaj napędu z nadkolami wchodzącymi do kabiny?

    Wielkość przedniego zwisu.

    r.

  • 290. Data: 2010-12-08 21:41:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-08 21:28, Robert Rędziak pisze:

    > Wielkość przedniego zwisu.

    To ciekawe, bo akurat BMW jest dość ciasnym samochodem.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com