-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Date: Sat, 04 Dec 2010 23:00:29 +0100
Organization: -
Lines: 75
Message-ID: <s...@4...com>
References: <c1.01.3NcRG1$JFi@mike.oldfield.org.pl> <idbjan$d0s$1@news.onet.pl>
<c1.01.3NcXlZ$JGg@mike.oldfield.org.pl> <iddl42$aeo$1@news.onet.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<c...@y...googlegroups.com>
<s...@d...wkurw.org>
<0...@4...com>
<s...@d...wkurw.org>
<n...@4...com>
<s...@d...wkurw.org>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1291500029 8090 82.143.187.50 (4 Dec 2010 22:00:29 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Dec 2010 22:00:29 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331398
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 4 Dec 2010 21:49:30 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
>On Sat, 04 Dec 2010 21:27:25 +0100, J.F
>>> No i? Ogólnie do jazdy samochodem potrzebna jest czujność.
>>> Szczególnie jak się intensywnie korzysta z prawego pedału. Brak
>>
>> Nie trzeba
>
> Czego nie trzeba? Czujności? Wielu z takich, którzy w to
> uwierzyli, zrobilło krzywdę sobie lub komuś.
Nie trzeba naduzywac pedalu, zeby rwd wpadlo w poslizg.
A tak prawde mowiac to przy fwd nie trzeba jakies czujnosci
nadmiernej.
>>> ewentualnych kłopotów większości wynika z tego, że trzymają się
>>> z daleka od granicy przyczepności.
>> No to czemu w RWD ta granica jest znacznie blizej ? :-)
> Ktoś Cię okłamał.
Moja wlasna sierra by mnie oklamala ?
>> Nie bylem zielonym kierowca jak wsiadlem do sierry. A jednak potrafila
>> mnie zaskoczyc.
> A mnie się udało postawić bokiem nagwizdaną przednionapędówkę i
> to nie raz. Coś, co się w ogóle nie powinno wydarzyć, bo przecie
> one nie wpadają w poślizg. Nawet łuku, na spadaniu, auto
> wymagało stabilizowania go, tylko dlatego, że przed łukiem
> musiałem ująć (nawet nie hamowałem).
No ale przeciez na sliskim luku to w kazdym napedzie musisz uwazac.
Fizyki nie oszukasz.
>>> To ja nie żyję? Ajajajajaj! Co ja teraz zrobię? Pedał gazu ma
>>> więcej niż dwa położenia. Czasem trzeba ruszyć praktycznie bez
>>> gazu. Duży silnik to umożliwia.
>> No i co - i tak nie dasz rady. Nie jedzie, nie jedzie .. buksuje.
> Mówię. Umarłem. Zamarzłem na krzyżówce kilka kilometrów od domu,
> bo tam było wyślizgane, pod górę. Nawet nie wiem, dlaczego teraz
> siedzę w domu i naduszam te klawiszki. To pewnie przez to życie
> po życiu.
No i co zrobiles ?
>> No widzisz, ja jednak relatywnie sporo jezdzilem po gorskich drogach,
>> czesto nieodsniezanych. Koniec koncow sierra mnie dowiozla wszedzie
>> gdzie chcialem, chyba ze snieg byl po podwozie .. ale jednak w trunych
>> warunkach RWD ma manewrowosc zerowa.
>
>I dlatego jeździsz teraz FWD i wmawiasz sobie, że to lepsze.
Jezdzilem wczesniej, jezdze teraz - pod tym wzgledem lepsze.
Jakis zalet RWD w zasadzie nie widze.
>> Bo jakos nie bardzo sobie wyobrazam "stawiania bokow" na publicznych
>> drogach.
> Ja też. One tak same.
No to tym bardziej - co daje RWD ? Raz jeden udalo mi sie pojechac
pieknym slidem.
>>> Wszystko zależy od prędkości i kąta skrętu kół. Może się nie
>>> udać. Ostatnią stłuczkę miałem właśnie w FWD, na dohamowaniu.
>>> Syfek był na zakręcie, a na przeciwnym pasie objawił się inny
>>> koleżka.
>>
>> A jakbys jechal RWD to by bylo inaczej ?
> Miałbym jedną zakłócającą siłę na kołach kierowanych mniej.
Ale i tak juz hamowales, a nie mogles "boka zapiac" i popisac sie
rajdowymi umiejetnosciami.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.10 23:04 nalesnik
- 04.12.10 23:18 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 04.12.10 23:24 Robert Rędziak
- 04.12.10 23:25 Robert Rędziak
- 04.12.10 23:32 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 05.12.10 02:05 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:07 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:08 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:09 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 09:07 Arek M
- 05.12.10 02:14 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:14 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:15 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:16 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:18 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod