eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piatek] BMW za dobre na śnieg...Re: BMW za dobre na ?nieg...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Date: Sat, 04 Dec 2010 22:34:15 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 49
    Message-ID: <op.vm7kvdz0a6rut4@balthazar>
    References: <idb5vk$q1e$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3NcRG1$JFi@mike.oldfield.org.pl>
    <idbjan$d0s$1@news.onet.pl> <c1.01.3NcXlZ$JGg@mike.oldfield.org.pl>
    <iddl42$aeo$1@news.onet.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <c...@y...googlegroups.com>
    <s...@d...wkurw.org>
    <0...@4...com>
    <op.vm7go7una6rut4@balthazar>
    <k...@4...com>
    <op.vm7ivle6a6rut4@balthazar>
    <f...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 83-142-216-87.via.zamek.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1291498454 30452 83.142.216.87 (4 Dec 2010 21:34:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Dec 2010 21:34:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/10.63 (Win32)
    X-Antivirus: avast! (VPS 101204-0, 2010-12-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331382
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 04-12-2010 o 22:15:03 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    [...]
    >> Przecież półoś ogranicza możliwe wychylenie koła. RWD ma po prostu
    >> większe
    >> pole do popisu. Co nie oznacza, że można to spieprzyć.
    >
    > No i widac w BMW spieprzono, bo miala praktycznie taki sam jak w/w
    > pontiac.
    >
    >>>> Lepsza przyczepność na suchej drodze, przy przyśpieszaniu.
    >>> Przy wiekszych mocach, bo przy mniejszych bez znaczenia praktycznego.
    >> Mowa była o segmencie premium, nespa?
    >
    > Niby tak, ale to nadal dyrektorskie limuzyny, a nie sportowe
    > bulwarowki.

    To dziwnie segment definiujesz. Bo mnie mieści się w nim np. SLK i TT.
    Ciężko je za limuzyny uznać.

    >>>> Przy poślizgu w kiepskich warunkach koła kierowane
    >>>> nie tracą przyczepności. A z poślizgu wychodzi się intuicyjnie,
    >>>> ściągając nogę z gazu.
    >>> Oj, polemizowalbym :-)
    >> Z którym? :-)
    >
    > Z oboma. I traca przyczepnosc, i wcale nie wystarczy nogi z gazu
    > zdjac.

    No to polemizuj:

    Jak masz utratę przyczepności ze względu na wychylenie kół, to przednie
    idą w uślizgu. W RWD masz wtedy kontrolę nad osią tylną. W FWD masz
    kontrolę nad niczym.

    Jak masz utratę przyczepności ze względu na zbytnie przyśpieszanie,
    to w RWD masz kontrolę nad kołami skrętnymi. A w FWD nad, nadal,
    niczym.

    RWD mają opinię łatwo wpadających w poślizg, bo montuje się toto w
    autach z mocniejszymi silnikami. Mając więcej nm na kołach łatwiej
    się poślizgać.

    Oprócz tego RWD jest obiektywnie niezaprzeczalnie lepsze od FWD,
    bo mam. :P

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: