-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Date: Sat, 04 Dec 2010 22:34:15 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 49
Message-ID: <op.vm7kvdz0a6rut4@balthazar>
References: <idb5vk$q1e$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3NcRG1$JFi@mike.oldfield.org.pl>
<idbjan$d0s$1@news.onet.pl> <c1.01.3NcXlZ$JGg@mike.oldfield.org.pl>
<iddl42$aeo$1@news.onet.pl> <s...@d...wkurw.org>
<c...@y...googlegroups.com>
<s...@d...wkurw.org>
<0...@4...com>
<op.vm7go7una6rut4@balthazar>
<k...@4...com>
<op.vm7ivle6a6rut4@balthazar>
<f...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 83-142-216-87.via.zamek.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1291498454 30452 83.142.216.87 (4 Dec 2010 21:34:14 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Dec 2010 21:34:14 +0000 (UTC)
User-Agent: Opera Mail/10.63 (Win32)
X-Antivirus: avast! (VPS 101204-0, 2010-12-04), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331382
[ ukryj nagłówki ]Dnia 04-12-2010 o 22:15:03 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
[...]
>> Przecież półoś ogranicza możliwe wychylenie koła. RWD ma po prostu
>> większe
>> pole do popisu. Co nie oznacza, że można to spieprzyć.
>
> No i widac w BMW spieprzono, bo miala praktycznie taki sam jak w/w
> pontiac.
>
>>>> Lepsza przyczepność na suchej drodze, przy przyśpieszaniu.
>>> Przy wiekszych mocach, bo przy mniejszych bez znaczenia praktycznego.
>> Mowa była o segmencie premium, nespa?
>
> Niby tak, ale to nadal dyrektorskie limuzyny, a nie sportowe
> bulwarowki.
To dziwnie segment definiujesz. Bo mnie mieści się w nim np. SLK i TT.
Ciężko je za limuzyny uznać.
>>>> Przy poślizgu w kiepskich warunkach koła kierowane
>>>> nie tracą przyczepności. A z poślizgu wychodzi się intuicyjnie,
>>>> ściągając nogę z gazu.
>>> Oj, polemizowalbym :-)
>> Z którym? :-)
>
> Z oboma. I traca przyczepnosc, i wcale nie wystarczy nogi z gazu
> zdjac.
No to polemizuj:
Jak masz utratę przyczepności ze względu na wychylenie kół, to przednie
idą w uślizgu. W RWD masz wtedy kontrolę nad osią tylną. W FWD masz
kontrolę nad niczym.
Jak masz utratę przyczepności ze względu na zbytnie przyśpieszanie,
to w RWD masz kontrolę nad kołami skrętnymi. A w FWD nad, nadal,
niczym.
RWD mają opinię łatwo wpadających w poślizg, bo montuje się toto w
autach z mocniejszymi silnikami. Mając więcej nm na kołach łatwiej
się poślizgać.
Oprócz tego RWD jest obiektywnie niezaprzeczalnie lepsze od FWD,
bo mam. :P
pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.10 22:47 nalesnik
- 04.12.10 22:49 Robert Rędziak
- 04.12.10 22:50 Mariusz Chwalba
- 04.12.10 22:52 Robert Rędziak
- 04.12.10 22:50 RadekNet
- 04.12.10 23:00 J.F.
- 04.12.10 23:04 nalesnik
- 04.12.10 23:18 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 04.12.10 23:24 Robert Rędziak
- 04.12.10 23:25 Robert Rędziak
- 04.12.10 23:32 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 05.12.10 02:05 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:07 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:08 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:09 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=